Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka
"Kolory" to niezbędnik do życia wśród ludzi i do osiągania celów biznesowych. Opowiada o kluczowych typach zachowań ludzkich, tłumaczy je i przekłada na prostą instrukcję obsługi człowieka. Jest to bezcenna wiedza poprawiająca komunikację, zarządzanie, teamwork, umożliwiająca lepsze zarządzanie własnym życiem i pozwalająca uniknąć wielu nieporozumień, rozczarowań i stresów.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-951408-1-5
- Liczba stron: 187
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. Streszczenie dla zabieganych
2. Wprowadzenie
3. Kolory – sprawa człowieka czy kultury narodowej
4. Rozdział dla Niebiesko-Zielonych – czyli podstawy teoretyczne modelu
5. Test Kolorów tu i teraz
6. C.G. Jung pomaga w autodiagnozie
7. Diagnoza Kolorów
8. Rozpoznawanie Kolorów
9. Jak cię widzą tak cię piszą
10. Style komunikacji
11. Rozwój a talenty
12. Po pierwsze – PO CO?
13. To po prostu przegięcie!
14. Co ma gad do Kolorów?
15. Nie mierz wszystkich jedną miarą! O tym jak się uczymy
16. „Plusy dodatnie” i „plusy ujemne” poszczególnych Kolorów
17. Mapa Kolorów
18. Podstawowe wartości
19. Mieszanki kolorystyczne
20. Typy kreatywne
21. Sympatie i animozje pomiędzy Kolorami
22. Stres
23. Toksyny komunikacyjne
24. Ogólna instrukcja obsługi człowieka
25. Jak budować kolorowy zespół?
26. Kolor Lidera
27. Wszechstronny Lider
28. Jak mówić, żeby pracownicy słuchali i jak słuchać, żeby pracownicy mówili
29. Innowacja
30. Sprzedaż
31. Kim jesteś, kim chcesz się stawać?
32. Test wiedzy