Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry
Poradnik do gry Age of Wonders II: Shadow Magic koncentruje się na kampanii dla jednego gracza. Znajdziecie w nim zalecany przez autora opis przejścia wszystkich 13 etapów kampanii oraz garść bardziej uniwersalnych porad.
Age of Wonders: Magia Cienia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. JednostkiMerlin, Ul (3) (Misja 13)MiastaMisja 12 - O’neron, Góry Narodzin SłońcaMerlin, Ul (1) (Misja 13)BohaterowieMerlin, Ul (2) (Misja 13)Misja 1 - Julia, FellwoodMisja 4 - Ke-nan, Róg KeshaMapy
Informacja o grze
Trzecia odsłona popularnego cyklu turówowych strategii fantasy wzbogaconych elementami RPG autorstwa zespołu Triumph Studios. W porównaniu z częścią drugą wprowadzono trzy zupełnie nowe nacje oraz kilkadziesiąt dodatkowych zaklęć, artefaktów (istnieje opcja projektowania własnych przedmiotów) i typów krajobrazu.
Gra Age of Wonders: Shadow Magic, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8050-827-9
- Liczba stron: 63
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wstęp
-Porady ogólne
-Jednostki
-Miasta
-Mapy
-Bohaterowie
-Przedmioty magiczne
-Magia
-Kampania
-Misja 1 - Julia, Fellwood
-Misja 2 - Julia, Góra Abydor
-Misja 3 - Julia, Bezpieczna Knieja
-Misja 4 - Ke-nan, Róg Kesha
-Misja 5 - Ke-nan, Oaza Drakara
-Misja 6 - Ke-nan, Usta Amtara
-Misja 7 - Meandor, Dżungla Umbura
-Misja 8 - Meandor, Pola Urlandu
-Misja 9
-Meandor, Imperium Fobijskie (1)
-Meandor, Imperium Fobijskie (2)
-Meandor, Imperium Fobijskie (3)
-Misja 10 - O’neron, Wschodnia Przełęcz
-Misja 11 - O’neron, Świat Cieni
-Misja 12 - O’neron, Góry Narodzin Słońca
-Misja 13
-Merlin, Ul (1)
-Merlin, Ul (2)
-Merlin, Ul (3)