MENU

Box2D

(eBook)

Fizyczny świat w pudełku

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Autor: Łukasz Grządka, Marcin Różański

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 29,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

35,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Box2D

Czy wiesz, co wpłynęło na sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D – silnik fizyczny wykorzystywany dzisiaj w setkach gier. Autorom, posiłkującym się silnikiem Box przez ostatnie kilka lat działalności w branży, nie udało się co prawda napisać gry na porównywalnym poziomie, niemniej jednak są oni współtwórcami kilku projektów, które odniosły wymierny sukces komercyjny. Publikacja ta, dzięki odsłonięciu technik implementacyjnych, ma na celu zachęcić czytelników do tworzenia ciekawych i oryginalnych gier, co z pewnością przyczyni się do podniesienia rangi polskiego GameDevu na świecie i dalszego pomyślnego rozwoju tej sfery polskiej wytwórczości.
Z książki dowiesz się, jak: - napisać dobrą, zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona, - zaimplementować funkcjonalność podobną do zastosowanej w sztandarowych tytułach, - tworzyć własne rozwiązania z uwzględnieniem fizyki, - wzbogacić swój program o fizykę.
Czytając tę książkę powinieneś znać: - C++ w stopniu podstawowym, - zintegrowane środowiska programistyczne, w tym Microsoft Visual Studio, - podstawy mechaniki Newtona.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Rozdział 1. Wprowadzenie       9

1.1. Dla kogo jest ta książka?         10
1.2. Dlaczego Box2D?        11
1.3. Platformy docelowe        13
1.4. Materiały uzupełniające         14

Rozdział 2. Principia physica, czyli podstawy fizyki gier      15

2.1. Teoria           15
2.1.1. Podstawowe wielkości fizyczne      17
2.1.2. Rachunek wektorowy       18
2.2. Rigid body physics, czyli fizyka ciała sztywnego     34
2.2.1. Struktura silnika fizycznego        35
2.3. Soft body physics, czyli fizyka ciała deformowalnego?      39

Rozdział 3. Przygotowujemy środowisko, czyli decyzje projektowe     41

3.1. Zintegrowane środowisko programistyczne       41
3.1.1. Konfiguracja        41
3.1.2. Portowalność        42
3.2. Wizualizacja obiektów fizycznych        42
3.3. Debug framework – szablon roboczy      43

Rozdział 4. Otwieramy pudełko!        45

4.1. Faza zerowa: inicjalizacja i parametryzacja świata Box2D  45
4.2. Faza pierwsza: tłusta oliwa       48
4.2.1. Prymitywny start           48
4.2.2. Obiekty „wielkie i ciężkie”        55
4.2.3. Podłoże          60
4.2.4. Lokomotywa        67
4.3. Faza druga: para buch           82
4.3.1. Siły         82
4.3.2. Kolizje            87
4.4. Faza trzecia: koła w ruch         102
4.4.1. Liny       102
4.4.2. Mosty          107
4.4.3. Ciała złożone           109
4.4.4. Cięcie obiektów         115
4.4.5. Ciała miękkie           126
4.4.6. Obiekt ragdoll           129
4.4.7. Profiler          135

Rozdział 5. Piszemy „prawdziwą” grę!      141

5.1. Nowy, lepszy szablon aplikacji          142
5.1.1. Klasa gry        170
5.1.2. Dodajemy Box!         172
5.1.3. Mini Birds        173
5.2. Port na Android OS      179
5.3. Port na iOS            181
5.4. Port dokądkolwiek        185

Rozdział 6. Podsumowanie          187

Bibliografia           189
Dodatek 1. C++. Materiał referencyjny       191
Dodatek 2. OpenGL ES 1.1. Materiał referencyjny         195
Skorowidz             209
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji
Słowa kluczowe: programowanie informatyka gry

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
4,50 zł
5,00 zł

Historie maniaków

Roman Jaworski to pisarz przez lata zapomniany, znany jedynie koneserom. Był przyjacielem Witkacego i Wojtkiewicza, wywarł prekursorski wpływ na twórczość m.in. Witolda Gombrowicza. Wykreował własny, dziwny, niesamowity świat, będący swoistym wy...
21,95 zł
25,52 zł

Star Carrier Pierwsze uderzenie

Wiek XXV. Tajemniczy władcy Galaktycznego Imperium Sh’daar uznali, że gwałtowny rozwój genetyki, robotyki, infotechnologii oraz nanotechnologii (GRIN) doprowadzi gatunek ludzki do punktu „osobliwości technologicznej”, w kt&oacu...
75,01 zł
98,70 zł

Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku

Praktyczny przewodnik po podstawach programowania w języku Visual C#Rozszerz swoje umiejętności i samodzielnie poznaj podstawy języka Microsoft Visual C# 2013. Ta książka jest idealna dla osób mających już podstawowe umiejętności w dziedzi...
53,12 zł
69,90 zł

Microsoft SQL Server 2008 Vademecum Administratora

Podręczny i precyzyjny, przewodnik kieszonkowy, które podaje gotowe recepty dotyczące administrowania SQL Server 2008. Jego tematyka koncentruje się na zadaniach podstawowej obsługi i konserwacji przy użyciu tabel z przeglądami, instrukcji oraz ...
27,52 zł
32,00 zł

Zagrożenia informacji w cyberprzestrzeni, cyberterroryzm

Informacja jest strategicznym i biznesowym zasobem państwa i organizacji – dobrem i osiągnięciem, gwarantem postępu i rozwoju, ale niestety poza dobrem niesie ze sobą różnorodne zagrożenia. Powodem zdobywania i upowszechniania wiedzy na te...
77,40 zł
129,00 zł

Przetwarzanie języka naturalnego w akcji

Przetwarzanie języka naturalnego w akcji autorstwa Hobsona Lane’a, Hannesa Maxa Hapke i Cole’a Howarda to przewodnik po tworzeniu maszyn, które potrafią czytać i interpretować ludzki język. Użyjecie w nim łatwo dostępnych pakiet&oacu...
75,01 zł
98,70 zł

Egzamin 70-413 Projektowanie i implementacja infrastruktury serwerów

Książka ułatwia zdobycie umiejętności potrzebnych do zdania egzaminu 70-413 oraz opanowanie biegłości w projektowaniu i implementacji serwerów w przedsiębiorstwach. Książka opracowana została z myślą o doświadczonych profesjonalistach z tytułami...
26,40 zł
44,00 zł

ECDL. Web editing. Moduł S6. Syllabus v. 2.0

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Pol...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!