MENU
PWN wspiera profesjonalistów

EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskująca na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy, w tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

37,65 zł
51,45 zł

Wartości polityka społeczeństwo

Marta Zahorska, Ewa Nasalska: W sporze ze stereotypami. Życiorys naukowy Profesor Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej ; Bibliografia prac Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej.Część I: WARTOŚCIJerzy Bartkowski: Wartości materialistyczne i postm...
31,80 zł
44,00 zł

Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa

Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy kapitałowej.Czynniki to kształtujące są zr&oacut...
52,66 zł
65,00 zł

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określ...
48,29 zł
69,00 zł

Strategia UX

Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej ...
38,98 zł
44,90 zł

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości

W niniejszej monografii objaśniono istotę i znaczenie miernika wyceny w postaci „wartości ekonomicznej” na tle procesu strategicznego zarządzania wartością przedsiębiorstwa w sferze inwestowania w operacyjny majątek trwały (OMT), jak r&oacu...
90,04 zł
129,00 zł

JavaFX Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika

Zaprzęgnij platformę JavaFX do pracy! Poznaj możliwości rozwiązania JavaFX Naucz się za jego pomocą tworzyć GUI Opanuj niezbędne narzędzia w praktyceJavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie a...
29,76 zł
44,90 zł

Mów, słuchaj, zrozum. Zadbaj o poczucie własnej wartości swojego dziecka.

Jak słuchać uważnie swojego dziecka, jak z nim rozmawiać, aby stworzyć szansę na prawdziwe porozumienie? Jak komunikować się w trudnych i stresujących sytuacjach i jak budować więź na co dzień? To poczucie własnej wartości stanowi podstawę, na której r...
55,20 zł
69,00 zł

Wycena przedsiębiorstwa

Książka prezentuje proces wyceny integrujący proces prognozowania sprzedaży oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie isto...
13,74 zł
15,75 zł

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!