MENU

IMPACT

(Książka)

21st Century Change Management, Behavioral Science, Digital Transformation, and the Future of Work

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Najniższa cena z 30 dni: 81,69 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

90,77
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

IMPACT

Astute leaders know that upskilling, culture change, and mindset are critical ingredients for successful digital change – but do not know how to change those quickly enough to keep up with pace of technological change.  That is because our 20th-century change models are not up to the challenge of 21st century digital transformation and the future of work – and that explains McKinsey’s finding that only 25% of digital transformations succeed.

In Impact, globally recognized culture change expert, Paul Gibbons gives leaders 21st-century change tools and models that are based on up-to-the-minute research in behavioral sciences, complexity theory, agile methods, information science, and more.

Gibbons shows leaders that  “the more technologically-enabled workplaces become (AI and robotics), paradoxically, the more important the “human” becomes – community, purpose, connection, empathy, relationships, and trust.”

He continues, “… central to the whole picture of changing how we change, of humanizing business, and of upskilling workforces, is leadership. In a world where advancing human capability is critical, leaders need to lead learning.” Then, using that idea of leader as learner, Gibbons illustrates and how learning can happen faster and more efficiently through understanding the latest research and making appropriate use of 21st-century learning technology.

Impact is about leading change, and about those “upgrades” to the human side of organizations, leading, learning, communicating, changing, collaborating, deciding, and engaging. As computers do more of our thinking for us, taking over many of our cognitive tasks, our “competitive advantage” is in the social domain. Crudely, we can outsource some of our thinking, but not much of our collaboration. The upside is liberation from cognitive drudgery; the challenge is to raise our game and to become better at what makes us distinctively human – the social, the collaborative, the creative, the visionary.

Leaders will learn through case studies from leading business (such as Google and Microsoft) and insights from the latest “human sciences” which will show them that – “shared purpose is more important than traditional incentives; empathy, trust, and psychological safety beat old school methods of behavior change; behavioral science sometimes produces major results through small tweaks to the environment; constant engagement works better than town halls, workshops, and focus groups; and technology-enabled dialog with stakeholders works better than surveys do.'

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

49,16 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
39,92 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
215,54 zł

Unmistakable Impact

A focused approach to school improvement that hits the markThis book simplifies the process for becoming an Impact School through targeted, consistent professional learning that is done with teachers, not <
146,31 zł

The Impact of Islamophobia on Musilm Women in Europe

Muslims living outside their native countries suffer from different issues, especially those who reside in the European Union countries. The terrorist attacks, media and the misrepresentation of Islam and Muslims help increase Islamophobia, moreover; t...
54,72 zł

7 V'S Strategy to Your Full Impact

The book consists of 7 V’s strategy to your full impact, which are; value meaning you have to be useful by having a revelation of your gifting and skill... The second is verification, now you need evidence or proof of your value and usefulness...
369,65 zł

IMPACT OF RANSOMWARE IN LATIN AMERICA SINCE 2015

Ransomware is nothing more than a malicious program (malware) designed to block access to files or in some cases to the operating system, with this the attacker manages to affect one of the three pillars of computer security, availability. Normally thi...
66,93 zł

Speaking with Strategic Impact

Award-Winning Finalist in the Business: Communications/Public Relations category of the 2019 International Book AwardsSpeaking with Strategic Impact is for business people who make their living—or their mark&md...
78,93 zł

Everyday Impact

"Positive impact is valuable no matter how big or small. Even the smallest actions can lead to big differences."Everyday Impact 
67,08 zł

Impact Medicine

The way medical practitioners are taught to deliver health and build their practice is built on erroneous assumptions-ones that stem from a system only designed to react to il...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!