MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz.

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2023

  • Autor: Eliza Anna Galon

  • Wydawca: Sell Worldwide LLC

  • Formaty:
    mobi
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 42,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

44,10
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz.

Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”?

Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz nie bardzo wierzysz w swój produkt, choć miałaś nadzieję, że będzie źródłem dodatkowego dochodu?

Może napisałaś kilka eBooków, w planie masz kolejne i chcesz dowiedzieć się, jak one mogą dla Ciebie pracować przez cały czas?

A może jesteś już bestsellerową autorką? Wtedy też pamiętaj, że nadal są miliony czytelników, którzy o tobie nie słyszeli…

Dobrze, że to czytasz - od teraz wszystko może się zmienić, bo prawie codziennie słyszę to pytanie: "Jak promować eBOOKa i książkę?". Wraca do mnie jak bumerang.

Dlatego zebrałam w całość 150 prostych i GOTOWYCH do użycia sposobów na promocję, które możesz zastosować już od zaraz i które możesz wykorzystać do zwiększenia Twojej sprzedaży. Nauczę Cię prostych sposobów na to, jak łatwo i skutecznie można promować i sprzedawać eBooka, nawet gdy nie jesteś influencerem i nie masz dużej społeczności.

Forma rozbudowanej checklisty pomoże Ci krok po kroku działać. Nie musisz wdrażać wszystkich kroków naraz czy w określonej kolejności - to wszystko zależy od Ciebie, od tego, w którym miejscu jesteś teraz. Stwórz z tych propozycji przemyślany plan i miksuj sposoby. Możesz je powtarzać i zastosować do każdego Twojego produktu.

Zaplanuj marketing książki na bazie tych sposobów i zastanów się, jak przeprowadzić akcję promocyjną eBOOKa. Obierz cel, zacznij działać i bądź konsekwentna!

Jeśli wciąż nie wiesz:
- jak sprzedać swoją książkę
- jak sprzedawać produkty cyfrowe
- jak promować produkty cyfrowe
- jak i gdzie sprzedać eBooka
- jak sprzedawać więcej
- jak wypromować eBooka
- jak zarabiać dużo na eBooku
- jak przeprowadzić akcję promocyjną swojego eBooka
- jak stworzyć plan marketingowy dla ebooka
- jak reklamować ebooka nie tylko w social media
- jak znaleźć sposoby na dotarcie do większego grona czytelników bez social mediów
- jak i gdzie nawiązać współprace partnerskie
- jak skutecznie sprzedawać swojego eBooka i książkę

I do tego zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swojej książki, to zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy i treści, które tu znajdziesz. Nie obiecuję, że będzie łatwo, ale będzie warto.

Ale wyobraźmy sobie, że utknęłaś na “samotnej wyspie dla autorek” (i tak gratuluję, bo to wyspa, do której dociera statystycznie mniej niż 1% ludzi).

Chcesz dostać się na "wyspę sprzedawaj więcej”, ale - aby się tam dostać - musisz zbudować most. W tym przypadku most to spójny plan sprzedaży książek i eBooków, przenoszący Cię z “samotnej wyspy dla autorek” na „wyspę sprzedawaj więcej”.

W tym miejscu większość popełnia błąd, bo próbują wszystkiego po trochu, aby zobaczyć, co działa. Wynik? Kończą z na wpół zbudowanymi mostami, przeskakując od pomysłu do pomysłu, nigdy w pełni nie kończąc jednej rzeczy.

A może już tam byłaś? Utknęłaś na linii startu z dwudziestoma czy trzydziestoma w połowie zrealizowanymi pomysłami i poddajesz się, mówiąc sobie: „Wiedziałam... To nie działa”.
Nie trać więcej czasu na działanie na ślepo, na JEDEN magiczny pomysł, który da Ci duży wzrost sprzedaży, zacznij działać strategicznie. Skorzystaj z tej wiedzy, a jeśli wdrożysz te sposoby, efekty będą nieuniknione.

Nie czekaj. Stwórz z tych pomysłów jeden plan na duży wzrost i długofalowe działania. Dotrzyj na “wyspę sprzedawaj więcej”!.


Opinie
Eliza, ten eBook jest świetny! Napisany prostym językiem, bardzo konkretny i dający tak dużo inspiracji na promocję, że każdy znajdzie sposób pasujący do jego książki /osobowości / zasobów. Widać ogrom Twojej wiedzy i doświadczenia.
Justyna Borzucka

Wśród 150 pomysłów na promocję ebooka, które podaje Eliza każdy znajdzie dziesiątki, których realnie może użyć, a to przełoży się na dotarcie do czytelników i sprzedaż. Ten poradnik to skarbnica pomysłów - polecam i sama będę korzystać przy promocji mojej kolejnej książki i ebooka.
Magdalena V Pawłowska - pionierka tworzenia dochodowych kursów online, autorka biznesowych bestsellerów, przedsiębiorczyni

Z przyjemnością zapoznałam się z treścią e-booka Elizy, który został wydany w formie Checklisty. Jestem pewna, że brakuje na rynku właśnie takiej kompleksowej wiedzy na temat tego, jak wypromować swój e-book, a wskazówki które podaje Eliza są bezcenne dla twórców tego typu formatów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest treściwie, merytorycznie i bardzo pomysłowo. Polecam!
Marta, Kapitan Statku St-38


Ebook Elizy jest bardzo prosty, co uważam za mega atut 👌, bo po prostu jedziesz po kolei z patentami na promocję e-booka lub książki. Najbardziej spodobały mi się sposoby na wykorzystanie QR kodu, bo to mega praktyczna opcja jak połączyć online z offline!
Polecam 🔥
Erwin Gałan

Książka "Jak skutecznie wypromować ebooka i książkę" to obowiązkowa lektura, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje książki. To mnóstwo świetnych wskazówek, a wiele z nich możesz szybko i łatwo wprowadzić w życie. To duży plus. Nie musisz uczyć się skomplikowanych strategii sprzedaży. Dostajesz do ręki gotowy plan działania.
Książkę czyta się bardzo szybko. To sama wiedza bez lania wody. Każdy punkt na liście to tak naprawdę checklista rzeczy, które koniecznie trzeba zrobić, aby Twoja książka dotarła do szerokiego grona odbiorców.
Polecam tę książkę każdemu, kto chce sprzedawać więcej.
Dagmara Jankowska

Przejrzysta forma ebooka ujęta w formie checklisty sprawia, że czyta się go szybko i wygodnie. Nie wszystkie wskazówki dają się zastosować w każdej branży, ale jest ich w ebooku na tyle dużo, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Poza tym, podczas lektury na pewno pobudzisz kreatywność i wpadniesz na kolejne pomysły. Bardzo spodobał mi się pomysł z udostępnieniem na Spotify playlisty, przy której była pisana książka. Myślę, że to idealny sposób szczególnie dla autorów kryminałów, aby jeszcze bardziej wciągnąć czytelnika w klimat powieści! :)
Marek Laskowski


O autorce
Cześć! Jestem Eliza. Ze mną możesz stworzyć, wydać i sprzedać swojego własnego eBooka lub książkę od A do Z. Wspieram autorów w sprzedaży, strategii i promocji. Pomagam im sprzedawać i zarabiać więcej, dzięki lejkom sprzedażowym w ich eBookach i książkach, a także dzięki sprzedaży i promocji w EMPIK i 1000 innych księgarniach (empik com, allegro, apple books, amazon i kilkaset innych).

Pokazuję, jak za pomocą eBooków i książek zbudować markę i rozwinąć biznes online. Szkolę, uczę, jestem prelegentką na konferencjach i warsztatach.

Jestem autorką "eBOOKa o eBOOKach. Jak napisać, wydać, sprzedać i wypromować eBooka z sukcesem", "150 sprytnych sposobów na promocję Twojego ebooka i ksiażki do zastosowanie od zaraz” i innych produktów wspierających autorów w sprzedaży i promocji.

Stoję za wieloma książkami, eBookami, które znajdziesz w EMPIK i innych księgarniach, a także za ich akcjami promocyjnymi. Twój eBook i książka też mogą tam być :-)

Kocham pisać i pracować przy dobrej kawie w Starbucks.
Zobacz więcej na IG: @sprzedawaj_wiecej_

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji
(pdf)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji
(LINK)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

28,80 zł
36,00 zł

Jak wydać i skutecznie wypromować książkę

Wyobraź sobie, że stawiasz ostatnią kropkę w swojej książce. Co czujesz? A co poczujesz, gdy ktoś podejdzie do Ciebie i powie: „Czytałam Twoją książkę. Bardzo mi się podobała”?Taka opinia od czytelnika jest czymś wspaniałym. Prz...
31,20 zł
39,00 zł

20 sposobów, które pomogą Ci wygrać ze stresem

Trudne sytuacje i związany z nimi stres pojawiają się niemal każdego dnia i na różnych płaszczyznach naszego życia – w pracy, w domu, w szkole, podczas choroby.Nie każdy stres jest negatywny. Pewien optymalny poziom stresu jest niezb...
28,79 zł
31,99 zł

8 sposobów na znalezienie szczęścia tam, gdzie się go nie spodziewasz

Osiem błogosławieństw, które Jezus wypowiada do swoich uczniów w Kazaniu na górze, to słowa przepojone mądrością i miłością. Wskazują nam skuteczne sposoby na osiągnięcie dojrzałości, wewnętrznej wolności, pokoju serca – są r...
31,20 zł
39,00 zł

W jaki sposób korzystnie zagospodarować osady ściekowe? Plusy i minusy poszczególnych sposobów ich zagospodarowania

Z uwagi na wzrostową tendencję ilości wytwarzanych (przede wszystkim komunalnych) osadów ściekowych, zagospodarowanie ich w sposób bezpieczny stanowi olbrzymi problem ekologiczny, techniczny i ekonomiczny. Jakie są sposoby ich zagospodaro...
31,41 zł
34,90 zł

Hashimoto - Jak skutecznie radzić sobie z chorobą?

Dlaczego napisałem tę książkę? Na chorobę Hashimoto choruje już prawie milion osób w Polsce!Lekarze nie mają skutecznej terapii, a zalecenia diety są nieskuteczne i pozostawiają wiele do życzenia.Choroba Hashimoto może s...
53,55 zł
59,50 zł

Jak skutecznie zlikwidować stany zapalne w organizmie

Dr Will Cole, światowej sławy ekspert w dziedzinie medycyny funkcjonalnej i zdrowego odżywiani, odkryje przed tobą to, czym są stany zapalne i w jaki sposób wpływają na twoje zdrowie. Z jego pomocą określisz swój bioindywidualny profil za...
39,96 zł
44,40 zł

Jak skutecznie zajść w ciążę

Niepłodność uznaje się za jedno z największych wyzwań medycznych. Tymczasem wiele osób wstydzi się o niej mówić, a kobiety, które poroniły, muszą samotnie walczyć z odczuwanym bólem. Tymczasem mężczyźni zamykają się w cztere...
23,12 zł
26,57 zł

Jak błądzić skutecznie

W rozmowie z Dorotą Kowalską znany filozof ostro wadzi się z feministkami, upolitycznionymi mediami i... z własnymi wspomnieniami z dzieciństwa. Ze śmiercią i każdą formą nacisku. Wskazuje to, co – wbrew naszej woli – wciąż kieruje nami we ...
68,71 zł
79,90 zł

Model biblioteki aktywnie promującej książkę dziecięcą

Zasadniczym celem rozprawy jest zaproponowanie modelu akcji bibliotecznych w kontekście promocji oferty kulturalnej dla dzieci i młodzieży. Termin model został w pracy zawężony do aktywności i promocji biblioteki, i nie odnosi się do pozostałych aspekt...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!