MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym.

(Miękka)

Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym.

W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
Dodatkowo ze względu na specyficzne uwarunkowania prawne, występują na nim ograniczenia stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz.


Na wspomniane kwestie nakładają się ponadto względy etyczne, które często powodują odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesach komunikacji.
Ze względu na powyższe odrębności rynku farmaceutycznego, analizie poddano następujące zagadnienia:
• procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych;
• uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym;
• narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę;
• wyzwania dla komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej;
• dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych, bazujące na opisie studiów przypadków.

Prowadzone rozważania podsumowano rekomendacjami w kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na omawianym rynku, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie społeczeństwa.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

37,23 zł
49,00 zł

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poruszanych tematów. Zadaniem samorządów jest...
64,01 zł
75,00 zł

Emocje komunikacja akceptacja

Publikacja zawiera 45 gotowych, inspirujących scenariuszy zajęć (wraz z załącznikami do pobrania ze strony www), wchodzących w skład programu „Plecak szczęśliwego ucznia”. Jest przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów, psycholog...
61,55 zł
76,00 zł

Imigracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy

Migracje międzynarodowe niosą szereg konsekwencji dla państwa przyjmującego, a jednym z obszarów odczuwających skutki napływu obcokrajowców jest rynek pracy. W świetle ograniczonej skuteczności działań ukierunkowanych na zapewnianie r&oac...
35,79 zł
42,00 zł

Miary ryzyka na rynku akcji i obligacji

W trakcie procesu inwestycyjnego inwestorzy muszą brać po uwagę oczekiwaną stopę zwrotu i ryzyko. Z pozoru można byłoby sądzić, że określenie ryzyka nie jest aż tak skomplikowane. Jednak uważna analiza problematyki ryzyka i rozkładów stóp...
41,19 zł
59,00 zł

W transie inwestowania Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy

Myśl jak inwestorJak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać naj...
29,20 zł
39,90 zł

Wpływ globalizacji i Wspólnej Polityki Rolnej na zróżnicowanie cen na rynkach surowców rolnych w Polsce

Autor podjął się w pracy identyfikacji czynników, które wpływają na kształtowanie się cen skupu surowców rolnych w Polsce. Przedstawił czynniki związane z procesami globalizacji i Wspólną Polityką Rolną oraz czynniki związan...
23,78 zł
32,50 zł

Z uczelni na rynek pracy

Książka Magdaleny Jelonek na temat relacji między kształceniem na poziomie wyższym a sytuacją absolwentów na rynku pracy jest ciekawa, momentami inspirująca. (...) Jej ogromną zaletą jest podjęcie próby zrozumienia i interpretacji mechani...
39,20 zł

Komunikacja - mowa - język osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Prezentowane w niniejszej pracy nowe spojrzenie naukowo-badawcze służy lepszemu zrozumieniu zaburzeń komunikowania się osób ze spektrum autyzmu. Szczególnie cenne są implikacje praktyczne dotyczące stymulowania ich umiejętności komunikacy...
182,28 zł

KOMUNIKACJA POLITYCZNA I BUDOWANIE WIZERUNKU POLITYCZNEGO W KONGU

Komunikacja polityczna jest dziś nieuchronną rzeczywistością, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Ta szybko rozwijająca się dziedzina działalności uzasadnia specjalistyczne szkolenia dla specjalistów i teoretyków, a niniejsza książka ma na ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!