Korzystanie z serwisów społecznościowych w ramach startupów
Ważne jest, aby zrozumieć to zjawisko sieci społecznościowych w naszym cyfrowym świecie i ich wykorzystanie w startupach; te ostatnie używają ich masowo, aby się ujawnić przez większość czasu. Znajdujemy się w epoce, w której miejsce przedsiębiorcy, a zwłaszcza innowacji, jest coraz ważniejsze. Nasze dzisiejsze społeczeństwo, szczególnie we Francji, obserwuje rozwój terminu i sposobu pracy, który różni się od tego, czego doświadczyliśmy przez wiele lat: startupu. Wiąże się z tym coraz większa ekspansja sieci społecznościowych, ich zastosowań i funkcjonalności. Cyfrowy i innowacyjny biznes uczestniczy w naszym krajobrazie organizacyjnym. Spróbujmy więc wspólnie zrozumieć, w jaki sposób auto-przedsiębiorca, czy też startuper wykorzystuje swoje osobiste portale społecznościowe do promowania swojego startupu i korzystania z jego sieci społecznościowych. Książka ta odpowie na wszystkie te pytania dzięki relacjom z życia zawodowego i codziennego!