Legalne sposoby uniknięcia odpowiedzialności, za naruszenia czasu jazdy i okresów prowadzenia pojazdów, przez kierowców zawodowych Cz. 1
Czy wiesz, ze Legislator Unii Europejskiej, Wytyczne Komisji Europejskiej, Wytyczna GITD oraz ustawodawca polski pozwalają jeździć dłużej na TC dłużej do 30 minut dziennie? Między innymi odpowiedzi na to pytanie udzieli Państwu pierwszy prawniczy przewodnik na rynku w formie dwóch audiobooków wydany przez Kancelarię Prawną Viggen sp.j.
Pierwsza część przewodnika to unikalne nagranie, prezentujące informacje, dzięki którym w legalny sposób unikną Państwo odpowiedzialności, za naruszenie czasu jazdy i okresów prowadzenia pojazdów, przez kierowców zawodowych. Wiedza zawarta w niniejszym opracowaniu pozwala kierowcom legalnie jeździć dłużej nawet do 30 minut dziennie, co daje około 20 km więcej! To ogromna korzyść dla przedsiębiorcy, bowiem stosując się do wskazówek zaproponowanych w nagraniu kierowca jest w stanie przejechać dziennie o ok. 20 km więcej. W przeliczeniu na 100 kierowców otrzymujemy trasę o długości 20000 km, a mnożąc uzyskaną wartość przez 22 dni pracy – 44 tys. km w miesiącu. To profesjonalne i wiarygodne źródło informacji, które w legalny sposób pokaże Ci jak legalnie i bezpiecznie zarządzać swoim czasem pracy oraz uchronić się przed ewentualnymi sankcjami karnymi z tytułu naruszenia czasu jazdy. Da poczucie bezpieczeństwa prawnego z racji stosowania się do procedur rekomendowanych przez ITD i PIP, a dzięki powszechnej formie przekazu informacji – może być przyswajane i utrwalane nawet w czasie jazdy!
Autorem opracowania jest Mariusz Miąsko - prezes Kancelarii Prawnej Viggen Sp.J. - ekspert krajowego oraz unijnego prawa
transportowego, który w profesjonalny i zrozumiały sposób wskazuje metody legalnego wydłużenia prowadzenia pojazdu na obszarze Europy i części Azji. Autor, w trosce o kierowców i przedsiębiorców branży TSL, od wielu lat walczy z nieprawidłowościami krajowego i międzynarodowego prawa transportowego. Mariusz Miąsko jest autorem kilku projektów nowelizacji ustawy o transporcie drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, ustawy o czasie pracy kierowców, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo przewozowe oraz kilku poprawek błędów unijnego prawa transportowego.
Audiobook skierowany jest do:
kierowców zawodowych (pojazdów ciężarowych oraz autokarów),
kadry zarządzającej w firmach transportowych,
spedytorów,
inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego oraz Państwowej Inspekcji Pracy,
osób szkolących w branży transportowej.
Audiobook rekomendowany jest przez:
Stowarzyszenie Uczestników Rynku Komunikacji Samochodowej i Transportu Drogowego "Najlepsza Droga",
Związek Zawodowy Inspekcji Transportu Drogowego,
Stowarzyszenie Inspektorów Pracy Rzeczpospolitej Polskiej,
Transportowy Portal Prawny Jazdaprawna.pl.
- Kategorie:
- Redakcja: Kancelaria Prawna Viggen sp.j. Mariusz Miąsko Małgorzata Miąsko
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-944734-0-2
- ISBN druku: 978-83-944734-0-2
- Czas trwania: 1:19:48
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. Wstęp 2. Przepisy zwalniające z naruszenia okresów prowadzenia, przerw i odpoczynków. 3. Artykuł 12 rozporządzenia 561/2006 WE w interpretacji organów kontrolnych oraz Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. 4. Zasady powołania się na art. 12/561/2006 WE na liniach regularnych w przewozie osób. 5. Czy na art. 12 rozporządzenia 561/2006 WE należy powołać się na wydruku z tachografu cyfrowego czy też na wydruku z karty kierowcy? 6. W jakim czasie po powstaniu naruszenia można powołać się na artykuł 12 rozporządzenia 561/2006 WE? 7. Wpływ Wytycznej nr 1 Komisji Europejskiej na kształtowanie interpretacji treści art 12/561/2006 WE. 8. Analiza roli oraz zakresu obowiązywania Wytycznych Komisji Europejskiej. 9. Artykuł 12 rozporządzenia 561/2006 WE jako podstawowa anomalia systemowa zwalniająca z odpowiedzialności za naruszenia czasu pracy kierowców zawodowych.