MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Marketing muzyczny w Danii

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 248,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 248,00 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

223,20
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Marketing muzyczny w Danii

Ze względu na malejącą sprzedaż płyt CD i ekonomicznych konsumentów, przemysł muzyczny stoi obecnie przed wyzwaniem utrzymania strumieni przychodów. W związku z pojawieniem się digitalizacji i nowych technologii, przemysł muzyczny zmaga się ze zmianami i odnosi z nich korzyści. Ponadto artyści muzyczni są znacznie obciążeni brakiem zwrotu kosztów za swoją pracę twórczą ze względu na ogólny wzrost piractwa muzycznego i nielegalnego pobierania plików. Niniejsza praca doktorska bada promocje artystów, komunikację marketingową i zarządzanie relacjami jako sposób na przetrwanie w niestabilnym środowisku muzycznym i przezwyciężenie tych trudności. Dalej analizuje duński rynek muzyczny i sposób, w jaki komunikacja marketingowa powinna być kształtowana w celu właściwej i korzystnej promocji artystów.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

35,18 zł
59,00 zł

Pisma Tom 1: Pisma muzyczne

Tom 1 Pism Karola Szymanowskiego obejmuje 101 samoistnych tekstów Karola Szymanowskiego o tematyce muzycznej, zarówno ogłoszonych drukiem, jak i zachowanych tylko w rękopisie. Znajdują się pośród nich studia, artykuły problemowe i ...
44,33 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
59,51 zł
80,00 zł

Mazurek Dąbrowskiego. Muzyczne narodziny hymnu

„Pierwszym wrażeniem, jakie odniosłam w trakcie lektury książki prof. Macieja Goła?ba była konsternacja i uczucie niedowierzania, z˙e taka praca została napisana dopiero teraz. W cia?gu znacznie ponad 200 lat od czasu powstania Mazurka Da?browski...
51,30 zł
57,00 zł

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarze...
55,20 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
53,10 zł
59,00 zł

Skuteczny marketing na TikToku.

Magia milionowych zasięgówWiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością ...
17,15 zł
25,00 zł

Źródła sukcesu pedagogicznego animatorów kultury muzycznej

Książka Źródła sukcesu pedagogicznego animatorów kultury muzycznej. Studium przypadkówskłada się z dwóch części tematycznych. Część pierwsza, opisująca kontekst teoretyczno-metodologiczny, zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z ...
24,58 zł
38,00 zł

Grunt to rodzinka. Melobajki o instrumentach muzycznych

Uwaga! Na „dużych” i „małych” (od 0 do 100 lat) czeka cykl melobajek o instrumentach muzycznych (i nie tylko), który opatrzyłam tytułem "Grunt to rodzinka". Tak jak my pojawiamy się i żyjemy w rodzinie, tak i instrumenty gromadzimy w grupy ...
240,74 zł
267,49 zł

The impact of sensory marketing on the consumer

This book was written as part of a thesis. Humans have five senses: hearing, sight, taste, touch and smell. These senses influence our decisions and for several years sensory marketing has been used by retailers to help us make purchasing decisions. Th...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!