MENU

Marketing sukcesu Partnering

(Kartonowa Foliowana)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing sukcesu Partnering

Nie jest to kolejny podręcznik akademicki, ale niekończąca się opowieść wzbogacona doświadczeniami autora i jego refleksjami. Fenomen tej książki tkwi również w bardzo barwnym, charakterystycznym języku. Książka ta jest nową jakością na polskim rynku wydawniczym. Prof. dr hab. Aneta Zelek

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka biznes Ekonomia

Inni Klienci oglądali również

40,95 zł
48,00 zł

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...
30,98 zł
49,00 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
30,98 zł
39,20 zł

Pojednanie polsko-niemieckie Sukces czy wyzwanie?

12 listopada 1989 roku w Krzyżowej na Dolnym Śląsku polski premier Tadeusz Mazowiecki oraz niemiecki kanclerz Helmut Kohl uczynili względem siebie gest pojednania, który otworzył nowy etap w relacjach polsko-niemieckich po II wojnie światowej. N...
33,68 zł
39,90 zł

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwol...
61,41 zł
69,00 zł

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek n...
64,52 zł
69,02 zł

Instagram Marketing

'h1''b'Create Amazing Business Opportunities and Reach More Followers with the Power of Instagram Marketing!'/b''/h1' 'p'Money doesn’t just show up on your doorstep out of nowhere, and businesses have to keep publicizing themselves where...
50,36 zł
59,00 zł

Ryzyko i kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw innowacyjnych w turbulentnym otoczeniu

Książka eksponuje przede wszystkim:- systemowe spojrzenie na procesy innowacyjne zachodzące w złożonym i turbulentnym otoczeniu,- zasadność identyfikacji kluczowych czynników sukcesu (KCS) ważnych w procesach innowacyjnych oraz posze...
109,65 zł
129,00 zł

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu kt&oac...
123,13 zł

Restaurant Marketing That Works

Do you HOPE your customers remember the great food and service you provided, and PRAY that they return again?In Restaurant Marketing That Works I'll teach you the FIVE TACTICS of creating a plan that will produce predictable marketing success...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!