MENU

Marketing usług turystycznych

(Miękka)
4.50  [ 46 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:

  • podstawy teoretyczne i terminologię,
  • funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
  • działalność marketingową na docelowym rynku,
  • badania marketingowe w turystyce,
  • analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:

  • dostosowanie do programów nauczania,
  • logiczna struktura i jasność wykładu,
  • liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
  • słowniczek podstawowych terminów,
  • bogata bibliografia,
  • indeks rzeczowy.

Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych.(...) Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
dr inż. Marian Woźniak, Uniwersytet Rzeszowski
Podręcznik w sposób logiczny prowadzi studenta od koncepcji marketingu usług do strategii rynkowych w turystyce, jest dostosowany do programów nauczania. (...) Zawarte w podręczniku rysunki i tabele doskonale ilustrują kluczowe omawiane zagadnienia.(...) Z pełnym przekonaniem mogę polecić omawiany podręcznik wykładowcom i studentom na kierunkach turystyka i rekreacja, specjalności turystyka wiejska – agroturystyka, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną, ale również osobom „uprawiającym” turystykę, świadczącym usługi turystyczne bez formalnego wykształcenia, a pragnącym doskonalić swoje umiejętności.
dr Ewa Tyran, Akademia Rolnicza w Krakowie
Podręcznik napisany został w sposób przejrzysty, z zachowaniem sekwencji rozdziałów, łatwy w przyswajaniu wiedzy przez studentów równocześnie na wysokim poziomie merytorycznym.
prof. dr hab. Krystyna Żelazna, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Podstawową zaletą publikacji jest prezentacja specyfiki koncepcji marketingu mix w przedsiębiorstwach działających na rynku usług turystycznych z uwzględnieniem najnowszych tendencji rozwojowych. Publikacja w sposób realistyczny i odniesiony do praktyki omawia problemy marketingu usług turystycznych we współczesnych warunkach.(...) Z punktu widzenia realizacji celów dydaktycznych cenne jest to, że po każdym rozdziale znajdują się pytania i zadania umożliwiające czytelnikowi samodzielną kontrolę stopnia opanowania przedstawionych w nim problemów, zdobytych lub doskonalonych umiejętności diagnostycznych, koncepcyjnych oraz interpersonalnych.
dr Małgorzata Tyrańska, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Podręcznik (...) posiada liczne walory dydaktyczne, do których należą m.in.: pytania i zadania sprawdzające na końcu każdego rozdziału, bogata literatura przedmiotu i liczne przykłady zastosowania zarządzania marketingowego w praktyce gospodarczej.(...) Niewątpliwie jest to zasługa autorów książki, którzy posiadających doświadczenie w pracy naukowej i dydaktycznej, a reprezentowane przez nich ośrodki akademickie, zwłaszcza Uniwersytet Szczeciński od dawna zajmują się badaniami dotyczącymi marketingu usług turystycznych.
dr Danuta Dudkiewicz, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Z uwagi na tematykę i formę publikacji warta jest ona polecenia także osobom zatrudnionym w urzędach gminnych i innych instytucjach samorządowych związanych z marketingiem terytorialnym i oferta turystyczna tych obszarów.(...) Wiedza teoretyczna i bogate odniesienia literaturowe pozwolą tym osoba podbudować swoje decyzje i codzienna aktywność wiedzą zawartą w specjalistycznej literaturze.
mgr Krzysztof Borodako, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Zamieszczone w podręczniku studia przypadków oraz pytania i zadania są cenną pomocą dydaktyczną zarówno dla studentów jak i wykładowców, gdyż pozwalają weryfikować treści teoretyczne, inspirują do poszukiwania podobnych przykładów i ich analizy np. w ramach prowadzonych ćwiczeń.
prof. dr hab. Teresa Żabińska, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Prezentowana praca jest bogatym kompendium wiedzy z zakresu implementacji koncepcji marketingowej w działalności firm turystycznych. Przejrzysta struktura i przystępny język stanowią o atrakcyjności tej publikacji jako podręcznika dla Studentów. Równie wysoko oceniam podjęcie trudu przygotowania "Słowniczka" i "Indeksu rzeczowego". Będzie to bardzo przydatne w pracy dydaktycznej, jak również przy samodzielnym studiowaniu przez studentów.
dr Sławomir Smyczek, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Książka napisana jest przystępnym językiem, zawiera szereg studiów przypadku, co pozwala studentom lepiej przyswoić wiedzę, a dydaktykom wzbogacić przekazywaną wiedzę. (...) Bardzo pomocne dla Czytelników, szczególnie dla tych, którzy po raz pierwszy zetknęli się z problematyką marketingu usług turystycznych, są słowniczek podstawowych terminów i indeks terminów.(...) Każdy rozdział kończy się pytaniami i zadaniami kontrolnymi, podsumowującymi materiał w nich prezentowany i wskazujący (podkreślający) kluczowe problemy w omawianej partii tematycznej.
dr Anna Dąbrowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

15,52 zł
22,90 zł

Suwalszczyzna papierowa mapa turystyczna 1:85 000

SuwalszczyznaSpacery w Puszczy Augustowskiej, kajakowy spływ Czarną Hańczą, a może podziwianie widoków z monumentalnych wiaduktów w Stańczykach? Papierowa mapa turystyczna będzie niezastąpionym towarzyszem podróży po Su...
81,60 zł
89,90 zł

Marketing

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotó...
20,26 zł
29,90 zł

Kalifornia mapa samochodowo-turystyczna 1:1 250 000

Spacer Aleją Gwiazd w Los Angeles, relaks na piaszczystych plażach Santa Monica, przejażdżka mostem Golden Gate, podróż przez pełną malowniczych winnic Napa Valley, a wizyta w niezwykłej Dolinie Śmierci? W Kalifornii czeka mnóstwo r&oacut...
17,54 zł
24,90 zł

Lubelskie Mapa turystyczna plastik 1:250 000

Lubelskie może poszczycić się pięknymi krajobrazami Roztocza, wąwozów lessowych, bagienno-jeziornego Polesia. Ale atrakcyjność turystyczną budują też miasta i miasteczka: Puławy, Kazimierz Dolny, Nałęczów, Zamość, Zwierzyniec, Włodawa, Ko...
51,75 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
9,54 zł
13,90 zł

Jezioro Zegrzyńskie i okolice mapa turystyczna 1:50 000

Nasza nowa mapa - "Jezioro Zegrzyńskie i okolice" - przedstawia fragment terenu bezpośrednio przyległego do tego jeziora. Z administracyjnego punktu widzenia jest to Powiat Legionowski wraz z najbliższym otoczeniem. Krajobraz okolic Legionowa...
23,65 zł
34,90 zł

Góry Świętokrzyskie laminowana mapa turystyczna 1:75 000

Góry Świętokrzyskie Wycieczka do klasztoru na Łysej Górze, wyprawa szlakiem Żeromskiego przez Dolinę Poetów, zejście do malowniczej jaskini Raj. Dwustronnie laminowana, wygodna w składaniu mapa turystyczna Gór Św...
44,72 zł
69,00 zł

Marketing Mody

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalne...
39,44 zł

Youtube Marketing

YOUTUBE MARKETING Are you struggling to run your business through YouTube? Not sure how to set up your account as a business or maybe you just don’t know how to build your subscribers and viewers and more importantly ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!