MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Marketing wartości społecznych Tom 21

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing wartości społecznych Tom 21

MICHAŁ STASIAKIEWICZ
Psychologiczne problemy społecznej reklamy

DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK
"Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych

WIESŁAW BANACH
Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych"?

JAKUB ISAŃSKI
Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów

MAGDALENA WEGNER-JEZIERSKA
Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego

JOLANTA MILUSKA
Moda jako instrument rozpowszechniania wartości

HANNA MAMZER
" Tytus Andronikus ". Teatr, film czy widowisko z wartości?

MARIA STRYKOWSKA
Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Socjologia

Inni Klienci oglądali również

37,65 zł
51,45 zł

Wartości polityka społeczeństwo

Marta Zahorska, Ewa Nasalska: W sporze ze stereotypami. Życiorys naukowy Profesor Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej ; Bibliografia prac Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej.Część I: WARTOŚCIJerzy Bartkowski: Wartości materialistyczne i postm...
33,80 zł
46,20 zł

Teoria osobliwości społecznych

Punktem wyjścia każdej teorii jest prosty pomysł. U Wiesława Gumuły jest to idea, że w toku każdego biegnącego pewnym prawidłowym torem procesu pojawiają się anomalie, „osobliwości” – będące zalążkiem procesów nowego rodzaju. Z...
42,13 zł
52,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
38,98 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
33,04 zł
45,15 zł

Analiza układów społecznych

Szeroko cytowana, napisana przez wybitnych uczonych amerykańskich książka przedstawia strategie analizy danych jakościowych. Ukazuje proces badawczy jako interakcję społeczną, a także zwraca uwagę na etyczne aspekty badań. Odpowiada na pytanie: jak w s...
38,63 zł
54,99 zł

Wielka księga wartości

„Wielka księga wartości” to szesnaście niezwykłych opowieści, dzięki którym nauczymy się stawiać czoła trudnym sytuacjom i szukać ich rozwiązania. Dowiemy się, na czym polegają tolerancja, uprzejmość, solidarność, szczerość oraz empa...
52,51 zł
59,00 zł

O osobliwościach nauk społecznych

Wznowienie jednej z najważniejszych prac w dorobku pisarskim Stanisława Ossowskiego. Ossowski zestawia w niej i analizuje specyficzne cechy nauk społecznych (tj. nauk, których przedmiotem jest rzeczywistość społeczna, społeczeństwo i różne formy życ...
53,10 zł
59,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

EDYCJA LIMITOWANA - tylko pierwszych 600 egz. z autografem Autora! Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, ...
279,65 zł
329,00 zł

Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych Komentarz

Komentarz dotyczy:• podlegania ubezpieczeniom społecznym,• ustalania i rozliczania składek oraz ich ewidencjonowania na kontach płatników i kontach (subkontach) ubezpieczonych,• zwrotu nienależnie pobranych świad...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!