MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Mechanizmy skandalizacji w mediach

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Mechanizmy skandalizacji w mediach

Każdy skandal jest inny, ale też każdy przebiega według tych samych reguł, dlatego we wszystkich aferach uwidaczniają się podobne schematy. Hans Mathias Kepplinger ukazuje, w jaki sposób pewne nieprawidłowości przekształcają się w skandale oraz jak wewnętrzna dynamika mediów sprawia, że z małych skandali powstają duże. Autor przedstawia, czym różni się punkt widzenia uczestników od perspektywy obserwatorów oraz co decyduje, że wszyscy sprawcy czują się pokrzywdzeni. Wyjaśnia również, dlaczego w trakcie skandali publiczność zawsze daje wyraz oburzeniu, potem zaś nie rozumie, jakie motywy nią kierowały. Opisuje wreszcie, dlaczego w apogeum skandalu prawdziwy obraz sytuacji zostaje zazwyczaj zafałszowany, co zresztą na ogół nie obchodzi obserwatorów wydarzenia.
Autor – będąc w opozycji do głównego nurtu medioznawstwa i opierając się na przypadkach z ostatnich lat – analizuje sposób, w jaki przebiega proces skandalizacji, oraz mechanizmy, które działają w jego trakcie i prowadzą do tego, że z anomalii rodzi się skandal, z przyłapanego na uczynku sprawcy – bezbronna ofiara, a z obojętnej publiczności – wzburzona masa obywateli.

Hans Mathias Kepplinger studiował politologię, medioznawstwo i historię w Moguncji, Monachium i Berlinie. Opublikował wiele książek i artykułów w międzynarodowych czasopismach naukowych, zwłaszcza dotyczących politycznego znaczenia mediów masowych, oddziaływania telewizji, komunikacji w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, a także na temat dziennikarstwa jako zawodu.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Socjologia

Inni Klienci oglądali również

26,12 zł
35,70 zł

Mechanizmy reprodukcji i zmiany w systemie administracji publicznej

Marianna ZieleńskaMechanizmy reprodukcji i zmiany w administracji publicznej na przykładzie wdrażania otwartej metody koordynacjiIdzie, w największym skrócie, o to, że tzw. otwarta metoda koordynacji miała – ma zresztą nadal &n...
55,20 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
26,16 zł
39,00 zł

Między dyskursami, sztukami, mediami.

Książka jest bez wątpienia pozycją wartościową, prezentującą tak teorię, jak i praktykę badawczą z obszaru nowoczesnej komparatystyki – zajmującej się problematyką „inter”: interdyscyplinarną, interdyskursywną, intersemiotyczną, inter...
42,00 zł

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społeczn...
32,00 zł

Media czyli głupiego widać 104 diagnozy

Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i...
40,10 zł
55,00 zł

Mechanizmy kształtowania i realizowania brytyjskiej polityki zagranicznej (1939-1945)

Instytucja gabinety wykształciła się w Wielkiej Brytanii na przełomie XVII i XVIII w. Wówczas to Gabinet wydzielił się z Tajnej Rady (Privy Council). Stanowi on zespół ministrów działających pod przewodnictwem premiera. Gabinet nie...
70,31 zł
79,00 zł

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. ...
98,67 zł

The Accelerating TechnOnomic Medium ('ATOM')

The accelerating pace and diffusion of technological change has taken control of an ever-growing fraction of the world economy. This fraction is being assimilated into a different set of economic fundamentals, such as the rapid and exponential price de...
98,67 zł

Media Ethics

Closely organized around the Society of Professional Journalists' code of ethics — the news industry's widely accepted 'gold standard' of journalism principles — this updated edition uses real-life case studies to demonstrate how...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!