MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Mikroekonomia Zbiór zadań - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Mikroekonomia Zbiór zadań - Outlet

"Mikroekonomia. Zbiór zadań" autorstwa Tomasza Zalegi stanowi uzupełnienie książki tego autora "Mikroekonomia" wydanej przez Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w 2016 roku. Struktura zbioru jest spójna ze strukturą podręcznika pod względem formalnym i merytorycznym. Wyczerpuje on tematykę teorii mikroekonomii, jaka obowiązuje w procesie dydaktycznym na studiach magisterskich i doktoranckich uczelni wyższej. Zbiór zadań jest kompletny i obejmuje wszystkie główne zagadnienia współczesnej teorii mikroekonomii Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki mikroekonomii. Rozwiązując zadania, studenci mogą zweryfikować zdobytą wiedzę, dokładniej poznać zależności mikroekonomiczne oraz nabyć umiejętności praktycznego zastosowania poznanej wiedzy.

Niniejszy zbiór zadań adresowany jest przede wszystkim do studentów studiów ekonomicznych, takich kierunków, jak: ekonomia, analityka gospodarcza, analityka społeczna, bankowość i ubezpieczenia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, gospodarka przestrzenna, logistyka oraz zarządzanie. Zakres wiedzy w nim zawarty jest skorelowany z programem mikroekonomii realizowanym w większości uczelni ekonomicznych w Polsce. Może on być również z powodzeniem wykorzystany przez studentów informatyki i ekonometrii, prawa i administracji, socjologii, politologii, europeistyki, polityki społecznej czy dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

"Microeconomics. Collection of Assignments" by Tomasz Zalega is a supplement to his book entitled "Microeconomics" published by the University of Warsaw Faculty of Management Press in 2016. The structure of this collection is consistent with that of the said handbook (namely Microeconomics) in formal and content-related terms. It fully covers the theory of microeconomics that is to be taught at master's and doctoral studies at universities. The set of assignments is complete and includes all elementary issues of the contemporary theory of microeconomics. Its main purpose is to help students learn microeconomics on their own. By completing the assignments, students can verify their knowledge, learn more about microeconomic relationships and gain the ability to apply that knowledge in practice.

This collection of assignments is addressed primarily to students of economics in such faculties as: economics, economic analytics, social analytics, banking and insurance, finance and accounting, international economic relations, spatial planning, logistics and management. The scope of knowledge it contains is correlated with the microeconomics syllabus taught in most economic universities in Poland. It can also be successfully used by students of computer science and econometrics, law and administration, sociology, political science, European studies, social policy or journalism and social communication.

Konstrukcja i formy zbioru zadań spełniają rolę dydaktyczne i mają na celu utrwalenie i pogłębienie wiedzy z mikroekonomii, zdobytej przez studentów podczas wykładów oraz studiowaniu podręcznika. […] Należy podkreślić, że zbiór zadań jest kompletny, obejmuje wszystkie główne zagadnienia współczesnej teorii mikroekonomii… (Prof. dr hab. Marek Rekowski)

Dr hab. Tomasz Zalega – doktor habilitowany nauk ekonomicznych i profesor na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się w badaniach w zakresie teorii konsumpcji, zachowań konsumentów na rynku, nowych trendów konsumpcyjnych, ekonomii behawioralnej i neuroekonomii. Koordynator oraz autor programów nauczania i podręczników z mikro- i makroekonomii na Uniwersytecie Warszawskim i w Polskim Uniwersytecie Wirtualnym, a także członek Komitetu Głównego Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej organizowanej przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Autor ponad 380 publikacji naukowych, opublikowanych w kraju i za granicą, w tym 19 książek z zakresu mikro- i makroekonomii, teorii konsumpcji, nowych trendów konsumpcyjnych oraz zachowań gospodarstw domowych na rynku.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!