MENU

Service Quality and Customer Satisfaction in Banking Industry

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Najniższa cena z 30 dni: 339,68 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

377,42
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Service Quality and Customer Satisfaction in Banking Industry

To meet all challenges, the banking industry will have to make effective strategies related to the quality of customer services and customer satisfaction. The present study is significant as it is focused on examining and exploring the customer's expectations & perceptions of service quality and level of customer satisfaction in the banking industry. This book provides a major input to the banking industry to devise new strategies regarding service quality and customer satisfaction and to bring necessary changes in the customer service system. The focuses on these issues and specifically makes an attempt to answer the following research questions.1. What is the perception of the customers of various facilities companies in the service sector provide? 2. What are the expectations of the customers from various facilities companies in the service sector provide? 3. Is there any gap between the customer's perception & expectations (service quality gap)? 4. What is the level of customer satisfaction? and 5. what is the relationship between service quality and customer satisfaction?

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

9,23 zł
36,90 zł

Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8

Ostatni, ósmy tom podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych dotyczy problematyki zarządzania...
58,80 zł

Public Policy towards the Aerospace and Defence Industry in Germany today

The book "Public Policy towards the Aerospace and Defence Industry in Germany today" provides a comprehensive presentation and evaluation of the German public policy on the aerospace and defence industry after German reunification. It present...
69,10 zł
99,00 zł

Customer Experience Management

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam ja...
39,92 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
49,16 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
258,94 zł

SUZUKI EVERY VAN Electrical Service Manual DB52V DA52V

SUZUKI EVERY VAN Electrical Service Manual for 4WD DB52V & 2WD DA52V Series Vans. Complete English Factory Electrical Service Manual. Covers the entire vehicle including EFI & Turbocharged Engines, Chassis, lighting, and all other individual components...
236,62 zł

Corrosion in the aircraft industry

This book is interests in the corrosion occurrence in airplanes through the review of the parts of airplanes and the materials which may be used, in addition to show the types of corrosion which can take place. This book also states the principles of c...
143,92 zł

Variance in Approach Toward a 'Sustainable' Coffee Industry in Costa Rica

Dr. Melissa Vogt considers the influence of Rainforest Alliance and Fairtrade in coffee farming communities of Costa Rica from 2009-2019.Sustainability certifications schemes are working amongst a range of sustainability efforts, unique by th...
197,22 zł

Data Modeling for Quality

This book is for all data modelers, data architects, and database designers?be they novices who want to learn what's involved in data modeling, or experienced modelers who want to brush up their skills. A novice wi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!