MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

podejścia do pomiaru wartości klienta,

zarządzania wiedzą o kliencie,

tworzenia wartości dla klienta,

społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,

budowy wartości klienta w marketingu relacji.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

23,05 zł
31,50 zł

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania...
58,50 zł
65,00 zł

Pomiar jakości życia i poczucia bezpieczeństwa na poziomie lokalnym

Prezentowane opracowanie może stanowić cenny materiał analityczny dla przedstawicieli samorządu terytorialnego i polityków zaangażowanych w działalność lokalną. Z jej treścią powinni się zapoznać także przedstawiciele instytucji szeroko pojętego...
50,71 zł
69,30 zł

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
97,01 zł
109,00 zł

Zarządzanie operacyjne

W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, doskonali się procesy produkcyjne, zwiększa się nacisk na jakość oraz zamieniają się oczekiwania klientó...
41,67 zł
49,90 zł

Kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu

Ze względu na nieustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki oraz zmieniające się uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i polityczne konieczne jest ciągłe monitorowanie zachodzących...
41,08 zł
52,00 zł

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw

Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzy...
36,89 zł
47,90 zł

Klient

DOSKONAŁY THRILLER PRAWNICZY, KTÓRY Z MIEJSCA STAŁ SIĘ KLASYKĄ GATUNKU. JEDNA Z NAJLEPSZYCH POWIEŚCI ULUBIONEGO PISARZA AMERYKI. PROKURATOR, KTÓRY NIKOMU NIE UFA. ADWOKAT NIENALEŻĄCY DO ŻADNEGO Z UKŁADÓW. JEDENASTOLETNI CHŁOPIEC, K...
103,35 zł
159,00 zł

Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów

Sprawne funkcjonowanie apteki zależy od wielu czynników i od spełnienia szeregu ustawowych warunków. Istotne jest, jak wykonują swoje obowiązki zarówno właściciel apteki, jak i poszczególne osoby będące pracownikami apteki, ...
67,94 zł
79,00 zł

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personel...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!