MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2202
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

50 praw marketingu Kotarbińskiego - Outlet

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

50 wielkich idei które powinieneś znać

Autor: Ben Dupré
„50 wielkich idei, które powinieneś znać” to pomysłowo skonstruowany przewodnik po pięćdziesięciu najbardziej wpływowych ideach intelektualnej historii Europy i współczesnego świata. Autor wprow...
Książka (twarda)
do koszyka
44,25 zł
59,00 zł

AdWords i Analytics - Outlet

Zostań certyfikowanym specjalistą
Zajmujesz się reklamą w internecie?Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy się, że każd...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Analiza danych z programem R - Outlet

Modele liniowe z efektami stałymi, losowymi i mieszanymi.
Książka powstała po to, by ułatwić osobom zainteresowanym, tak o wykształceniu ścisłym, przyrodniczym, jak i medycznym, poznanie modeli liniowych i nabycie umiejętności poprawnego ich stosowania pr...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Uwarunkowania zaufania w sieciach B&RBadania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R
Książka (miękka)
do koszyka
42,14 zł
49,00 zł

Ani bezrobocie, ani opieka społeczna - Outlet

Od wyboru etycznego do ekonomicznej realizacji
Autor: Jules Gazon
Jeżeli bezrobocie jest postrzegane jako stan nieunikniony, to postulowanie istnienia społeczeństwa bez bezrobocia może być wyrazem naiwności i skłonności do utopii, o ile oczywiście nie wykaże się,...
Książka (miękka)
do koszyka
37,26 zł
69,00 zł

Automatyzacja procesów produkcyjnych - Outlet

We współczesnym przemyśle automatyzacja procesów produkcyjnych jest podstawą nowoczesnych systemów wytwarzania. Dzięki niej uzyskuje się wysoką jakość wyrobów oraz minim...
Książka (miękka)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Badanie towarów przemysłowych - Outlet

Dobór przez autorów tematyki opracowania można uznać za prawidłowy, szczególnie żejest to jedyna tak obszerna monografia polskojęzyczna omawiająca tę problematykę, mając<...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji - Outlet

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
104,71 zł
169,00 zł

Biura podróży na rynku turystycznym

Seria: TURYSTYKA
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych...
Książka (miękka)
do koszyka
35,10 zł
39,00 zł

Bogactwo brandingu - Outlet

Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Autor: Adam Lis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - St...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Brand Equity

Metody badania siły marek
Autor: Dariusz Kubuj
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co z...
Książka (miękka)
do koszyka
102,34 zł
119,00 zł

Budowlane przedsięwzięcia inwestycyjne - Outlet

Środowiskowe uwarunkowania przygotowania i realizacji
Autor: Adam Rak
Wdrażanie prawa wspólnotowego Unii Europejskiej spowodowało wiele zmian przepisów prawnych i organizacyjnych związanych z procesem planowania, przygotowania i realizacji inwestycji. S...
Książka (miękka)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Business process management

Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz metod i narzędzi stosowanych w BPM. Autorzy, Marlon Dumas, Marcel...
Książka (miękka)
do koszyka
141,51 zł
159,00 zł

Ceny minimalne i maksymalne w modelowaniu i prognozowaniu zmienności oraz zależności na rynkach finansowych

W modelowaniu i prognozowaniu zmienności oraz zależnośc...
Książka mieści się w centralnym obszarze światowej ekonometrii finansowej. Jej wyjątkowość polega na tym, że prezentuje modele teoretyczne i wyniki empiryczne związane z wykorzystaniem w oceni...
Książka (miękka)
do koszyka
43,61 zł
49,00 zł

Content marketing po polsku

Jak przyciągnąć klientów
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To w...
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Contributions to Testing Statistical Hypotheses in Auditing

Głównym celem książki jest prezentacja metod wnioskowania statystycznego w badaniach audytowych, przy czym chodziło o prezentacje autorskich przyczynków w tym zakresie. Wiele metod statystycznyc...
Książka (miękka)
do koszyka
48,06 zł
54,00 zł

Copywriting internetowy

Autor: Maciej Dutko
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie t...
Książka (miękka)
do koszyka
40,67 zł
49,00 zł
Znaleziono: 2202
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20