MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 69
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Rachunkowość Podstawy

Wykłady Przykłady Zadania Testy
Redakcja: Ewa Śnieżek
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz ucze...
Książka (miękka)
do koszyka
70,82 zł
89,00 zł

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
52,47 zł
59,00 zł

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
Książka (miękka)
do koszyka
38,38 zł
59,00 zł

Planowanie i projektowanie szkoleń

Autor: Leslie Rae
Wydawca: Nieoczywiste
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania...
Książka (miękka)
do koszyka
52,28 zł
84,90 zł

Wskaźniki marketingowe

Redakcja: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
Książka (twarda)
do koszyka
86,73 zł
109,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,08 zł
79,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
66,13 zł
79,00 zł

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego

Wydawca: Nieoczywiste
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób oblic...
Książka (miękka)
do koszyka
79,97 zł
99,00 zł

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych...
Książka (miękka)
do koszyka
118,92 zł
159,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
57,38 zł
79,00 zł

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (miękka)
do koszyka
70,98 zł
89,00 zł

Zarządzanie projektami

Ludzie – procedury – wyniki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków por...
Książka (miękka)
do koszyka
53,38 zł
69,00 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
64,23 zł
79,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,85 zł
79,00 zł

Zasady Sandlera

49 ponadczasowych zasad sprzedaży
Autor: David Mattson
Wydawca: Nieoczywiste
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowy...
Książka (twarda)
do koszyka
62,85 zł
79,00 zł

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z i technologie mobilne
Wydawca: Nieoczywiste
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystan...
Książka (miękka)
do koszyka
43,58 zł
59,00 zł

Komunikacja marketingowa

Istota, uwarunkowania, efekty
Wydawca: Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
Książka (miękka)
do koszyka
48,68 zł
69,00 zł

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
do koszyka
103,58 zł
129,00 zł

Globalne łańcuchy wartości

Uwarunkowania rozwoju i funkcjonowania
Wydawca: Nieoczywiste
Książka analizuje bardzo skomplikowany obszar, co jest trudne z uwagi na zagadnienia z różnych dyscyplin dziedziny nauk społecznych, a mianowicie: ekonomia i finanse, geografia społeczno-eko...
Książka (miękka)
do koszyka
60,98 zł
89,00 zł

Controlling strategiczny

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a kt...
Książka (twarda)
do koszyka
78,76 zł
99,00 zł
Znaleziono: 69
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20