MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 378
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
Książka (miękka)
do koszyka
163,18 zł
199,00 zł

Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego ...
Autor: Enric Jardi
Książka (miękka)
do koszyka
59,34 zł
69,00 zł

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera

Story Talking
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
48,97 zł
59,00 zł

Psychologia konsumenta

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ...
Książka (miękka)
do koszyka
70,31 zł
79,00 zł

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Książka (miękka)
do koszyka
65,57 zł
79,00 zł

Marka 5.0

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Seria: Marketing PWN
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich f...
Książka (miękka)
do koszyka
52,51 zł
59,00 zł

VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Autor: Piotr Bucki
Seria: Marketing PWN
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łącz...
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Marketing

Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zar...
Książka (miękka)
do koszyka
85,02 zł
109,00 zł

Finanse przedsiębiorstw przykłady, zadania i rozwiązania

Wydawca: CeDeWu
W książce „Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób:- przeprowadzić analizę progów rentowności- zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotów...
Książka (miękka)
do koszyka
57,52 zł
71,00 zł

Nowe zasady marketingu i PR

Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, ...
Wydawca: MT Biznes
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnam...
Książka
do koszyka
72,70 zł
79,90 zł

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej...
Książka (miękka)
do koszyka
197,10 zł
219,00 zł

Narratologia

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze...
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
50,74 zł
59,00 zł

Marketing polityczny

Studium porównawcze
Autor: Marek Mazur
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego j...
Książka (miękka)
do koszyka
73,87 zł
89,00 zł

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
57,27 zł
69,00 zł

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera
Seria: Marketing PWN
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
Książka (miękka)
do koszyka
57,27 zł
69,00 zł

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Autor: Piotr Bucki
Seria: Marketing PWN
...
Książka (miękka)
do koszyka
76,54 zł
89,00 zł

Wskaźniki marketingowe

Redakcja: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
Książka (twarda)
do koszyka
86,73 zł
109,00 zł

SEO marketing.

Bądź widoczny w internecie
Wydawca: one press
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi pr...
Książka (miękka)
do koszyka
41,80 zł
59,90 zł

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Seria: Marketing PWN
Książkę "Sztuka feedbacku" polecają: dr Lidia Czarkowska, Piotr Cieszewski, dr Paweł Fortuna, dr Joanna Heidtman, prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Niko...
Książka (miękka)
do koszyka
70,31 zł
79,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł
Znaleziono: 378
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20