MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu kraj...
Książka (miękka)
do koszyka
19,90 zł

Marketing - Outlet

Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragn...
Książka (miękka)
do koszyka
16,15 zł
29,90 zł

Marketing Drakuli

Jak zarabiać na ludzkich strachach
Wydawca: Studio Emka
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w og&...
Książka (miękka)
do koszyka
16,98 zł
39,90 zł

Marketing smaku

Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne...
Wydawca: Esteri
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich res...
Książka (miękka)
do koszyka
13,08 zł
19,00 zł

Od komunikacji do manipulacji płyta DVD

Autor: Paweł Znyk
Wydawca: Eapi
Posiadanie wiedzy z zakresu komunikacji stwarza możliwości poznawania i rozumienia ludzkich zachowań, ale również otwiera drogę do manipulowania i sterowania przekonaniami oraz decyzjami inn...
Książka (twarda)
do koszyka
14,35 zł
19,90 zł

Walka z monopolem czy z konkurencją?

Pierwsze, jak dotąd, na polskim rynku książkowym tak poważne omówienie teorii opisującej fikcję państwowej (rządowej) walki z monopolem. Pod szyldem „ochrony konsumenta” polityc...
Książka (miękka)
do koszyka
19,64 zł
30,30 zł
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20