MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 25
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Jak wygrać każde negocjacje

Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuc...
Autor: Robert Mayer
Wydawca: MT Biznes
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobryc...
Książka
do koszyka
37,49 zł
44,90 zł

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odp...
Wydawca: MT Biznes
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
Książka (miękka)
do koszyka
45,40 zł
49,90 zł

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym

Metody, procedury, reagowanie
Wydawca: Difin
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowani...
Książka (miękka)
do koszyka
46,80 zł
55,00 zł

Pierwsze skrzypce

Sprzedawaj podczas prezentacji
Autor: Kawszyn Roman
Wydawca: MT Biznes
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Cz...
Książka
do koszyka
40,93 zł
49,00 zł

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Wydawca: MT Biznes
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadz...
Książka
do koszyka
45,85 zł
54,90 zł

Buyer Persona

Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
Autor: Adele Revella
Wydawca: MT Biznes
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczn...
Książka (miękka)
do koszyka
41,68 zł
49,90 zł

Efekt viralowy

Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestr...
Autor: Jonah Berger
Wydawca: MT Biznes
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają suk...
Książka (miękka)
do koszyka
38,98 zł
44,90 zł

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń

Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia i wyzwania. Teoria i...
Wydawca: Difin
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do ró...
Książka (miękka)
do koszyka
37,03 zł
42,00 zł

To jest marketing!

Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
Autor: Seth Godin
Wydawca: MT Biznes
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi re...
Książka
do koszyka
41,68 zł
49,90 zł

Marketing

Autor: Tracy Brian
Wydawca: MT Biznes
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebuj...
Książka
do koszyka
24,97 zł
29,90 zł

Marketing mobilny

Redakcja: Agnieszka Dejnaka
Wydawca: Difin
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią interneto...
Książka (miękka)
do koszyka
39,38 zł
45,00 zł

Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Autor: Donald Miller
Wydawca: MT Biznes
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Książka
do koszyka
40,86 zł
49,90 zł

Siła narracji marketingowej

Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić ...
Wydawca: MT Biznes
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jeg...
Książka
do koszyka
35,50 zł
42,90 zł

Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Autor: Siegel Eric
Wydawca: MT Biznes
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągaj...
Książka
do koszyka
47,08 zł
54,90 zł

Nieograniczony sukces w sprzedaży

Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić,...
Wydawca: MT Biznes
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klien...
Książka (miękka)
do koszyka
37,34 zł
44,90 zł

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Wydawca: Difin
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z...
Książka (miękka)
do koszyka
32,98 zł
39,90 zł

Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT

Technik handlowiec
Wydawca: Difin
Seria: EDUKACJA
Podręcznik „Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT” jest kompleksowym opracowaniem pozwalającym na opanowanie obsługi programu Subiekt GT oraz przygotowaniem się do egzaminu potwi...
Książka (miękka)
do koszyka
30,58 zł
36,00 zł

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Wydawca: Difin
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przed...
Książka (miękka)
do koszyka
42,67 zł
50,00 zł

Reklama wczoraj i dziś

Wydawca: Difin
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelniko...
Książka (miękka)
do koszyka
35,11 zł
40,00 zł

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Wydawca: Difin
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach ...
Książka (miękka)
do koszyka
47,98 zł
55,00 zł
Znaleziono: 25
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20