MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 22
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Marketing 5.0

Technologie Next Tech
Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważny...
Książka
do koszyka
45,27 zł
49,90 zł

Marka modowa.

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na...
Wydawca: PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe zwią...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
44,61 zł
59,90 zł

Dochodząc do TAK

Negocjowanie bez poddawania się
Wydawca: PWE
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów pr...
Książka (miękka)
do koszyka
33,43 zł
44,90 zł

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku - Outlet

Perspektywa marketingowa
Wydawca: PWE
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyk&oacut...
Książka (miękka)
do koszyka
37,75 zł
69,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu - Outlet

Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Redakcja: Tomasz Domański
Wydawca: PWE
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Ka...
Książka (miękka)
do koszyka
32,35 zł
59,90 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Outlet

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
29,65 zł
54,90 zł

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców - Outlet

Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Wydawca: PWE
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie...
Książka (miękka)
do koszyka
43,15 zł
79,90 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
41,78 zł
54,90 zł

Marketing w twojej firmie

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzi...
Autor: Oruba Norbert
Wydawca: Poltext
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z...
Książka
do koszyka
36,19 zł
39,90 zł

Controlling personalny

W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim
Autor: Anna Lipka
Wydawca: PWE
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie control...
Książka (miękka)
do koszyka
38,51 zł
49,90 zł

Doskonałe Public Relations

Teorie, kontrowersje, debaty
Autor: Jacek Barlik
Wydawca: Poltext
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące pozn...
Książka (miękka)
do koszyka
49,95 zł
54,90 zł

Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Redakcja: Burlita Augustyna
Wydawca: PWE
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla st...
Książka (miękka)
do koszyka
43,50 zł
49,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Redakcja: Tomasz Domański
Wydawca: PWE
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Ka...
Książka (miękka)
do koszyka
46,15 zł
59,90 zł

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne

Wydawca: PWE
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwró...
Książka (miękka)
do koszyka
46,15 zł
59,90 zł

Eksport w przedsiębiorstwie - Outlet

Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
Wydawca: Poltext
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem s...
Książka (miękka)
do koszyka
21,55 zł
39,90 zł

Email marketing

Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Autor: Ewelina Koch
Wydawca: Poltext
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje...
Książka (miękka)
do koszyka
31,76 zł
34,90 zł

Sprzedawca ALFA

Sekrety najwybitniejszych sprzedawców z Polski i świata
Autor: Artur Wikiera
Wydawca: Poltext
Książka przedstawia techniki sprzedaży sprawdzone i stosowane z sukcesem przez najlepszych sprzedawców. Autor jest jednym z najlepszych trenerów sprzedaży w Polsce. Pierwsza książka A...
Książka (miękka)
do koszyka
31,92 zł
34,90 zł

Przedsiębiorca w internecie Kompedium

Wydawca: Poltext
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne...
Książka (miękka)
do koszyka
40,85 zł
44,90 zł

Eksport w przedsiębiorstwie

Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
Wydawca: Poltext
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem s...
Książka (miękka)
do koszyka
36,50 zł
39,90 zł

Zarządzanie produkcją i usługami

Wydawca: PWE
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przeks...
Książka (miękka)
do koszyka
48,34 zł
64,90 zł
Znaleziono: 22
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20