MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 38
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

50 praw marketingu Kotarbińskiego - Outlet

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

AdWords i Analytics - Outlet

Zostań certyfikowanym specjalistą
Zajmujesz się reklamą w internecie?Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy się, że każd...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Glosariusz terminologii call center/help desk - Outlet

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę fu...
Książka (twarda)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Jakościowe metody badań marketingowych - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Kompendium wiedzy o konkurencyjności - Outlet

Kolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii Kompendium wiedzy o.... Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. W...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
64,00 zł

Komunikowanie polityczne i publiczne - Outlet

To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesj...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo - Outlet

"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyj...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Logistyka usług - Outlet

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dosta...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Marketing - Outlet

Uszkodzona okładka
Autor: Henryk Mruk
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności po...
Książka
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Marketing Automation Revolution - Outlet

Using the potential of Big Data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Marketing międzynarodowy - Outlet

Współczesne trendy i praktyka.
Redakcja: Krzysztof Fonfara
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketi...
Książka (miękka)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji - Outlet

Seria: TURYSTYKA
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stw...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Media i komunikowanie masowe - Outlet

Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka:¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;¦ przed...
Książka (miękka)
do koszyka
26,95 zł
49,90 zł

Medialne lwy dla rekinów biznesu - Outlet

Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, d...
Książka (twarda)
do koszyka
30,37 zł
49,00 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Outlet

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - Outlet

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodzą...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Outlet

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecz...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego - Outlet

W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak: • opisywanie określonych ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Relacje inwestorskie - Outlet

Ewolucja-funkcjonowanie-wyzwania
Seria: INWESTYCJE
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych ...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Relacje inwestorskie - Outlet

Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie ...
Książka (miękka)
do koszyka
30,37 zł
49,00 zł
Znaleziono: 38
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20