MENU
Znaleziono: 196
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

50 praw marketingu Kotarbińskiego - Outlet

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

AdWords i Analytics - Outlet

Zostań certyfikowanym specjalistą
Zajmujesz się reklamą w internecie?Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy się, że każd...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Biura podróży na rynku turystycznym

Seria: TURYSTYKA
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych...
Książka (miękka)
do koszyka
35,10 zł
39,00 zł

Content marketing po polsku

Jak przyciągnąć klientów
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To w...
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Copywriting internetowy

Autor: Maciej Dutko
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie t...
Książka (miękka)
do koszyka
43,61 zł
49,00 zł

Glosariusz terminologii call center/help desk - Outlet

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę fu...
Książka (twarda)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Jakościowe metody badań marketingowych - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Kompendium wiedzy o konkurencyjności - Outlet

Kolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii Kompendium wiedzy o.... Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. W...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
64,00 zł

Komunikowanie polityczne i publiczne - Outlet

To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesj...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo - Outlet

"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyj...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Logistyka usług - Outlet

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dosta...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

MarkEthic

Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Marketing - Outlet

Uszkodzona okładka
Autor: Henryk Mruk
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności po...
Książka
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Marketing Automation Revolution - Outlet

Using the potential of Big Data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Marketing międzynarodowy - Outlet

Współczesne trendy i praktyka.
Redakcja: Krzysztof Fonfara
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketi...
Książka (miękka)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji - Outlet

Seria: TURYSTYKA
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stw...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Media Economics Economic Issues in the Media

Theory and practice
In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. T...
Książka (miękka)
do koszyka
39,20 zł
49,00 zł

Media i komunikowanie masowe - Outlet

Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka:¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;¦ przed...
Książka (miękka)
do koszyka
26,95 zł
49,90 zł

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć su...
Książka (twarda)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Medialne lwy dla rekinów biznesu - Outlet

Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, d...
Książka (twarda)
do koszyka
30,37 zł
49,00 zł
Znaleziono: 196
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20