MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 10
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
145,34 zł
169,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji - Outlet

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
104,71 zł
169,00 zł

Brand Equity

Metody badania siły marek
Autor: Dariusz Kubuj
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co z...
Książka (miękka)
do koszyka
102,00 zł
113,33 zł

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
Książka (miękka)
do koszyka
149,25 zł
199,00 zł

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
117,98 zł
148,00 zł

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
do koszyka
103,58 zł
129,00 zł

Promocja zdrowia dla studentów studiów licencjackich kierunku pielęgniarstwo i położnictwo

2
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną o...
Książka (miękka)
do koszyka
147,03 zł
169,00 zł

Reklama Aspekty prawne Nowe wyzwania

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błą...
Książka (twarda)
do koszyka
143,65 zł
169,00 zł
Znaleziono: 10
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20