MENU
Znaleziono: 21
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Wskaźniki marketingowe

Redakcja: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
Książka (twarda)
do koszyka
86,71 zł
109,00 zł

Reklama

Krótkie Wprowadzenie 15
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania r...
Książka (miękka)
do koszyka
29,94 zł
34,90 zł

Komunikacja marketingowa

Istota, uwarunkowania, efekty
Wydawca: Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
Książka (miękka)
do koszyka
48,68 zł
69,00 zł

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
do koszyka
103,58 zł
129,00 zł

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
Książka (miękka)
do koszyka
41,66 zł
49,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
Książka (miękka)
do koszyka
41,48 zł
44,90 zł

Marketing sportu 2.0

w erze cyfrowej
Wydawca: Nieoczywiste
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej S...
Książka (miękka)
do koszyka
39,69 zł
49,00 zł

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Autor: Robert Jones
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe mark...
Książka (miękka)
do koszyka
30,61 zł
36,65 zł

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
Książka (miękka)
do koszyka
47,18 zł
69,00 zł

Reklama cyfrowa Podręcznik

Analiza działań reklamowych największych światowych fir...
Autor: Andrew McStay
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga...
Książka (miękka)
do koszyka
49,99 zł
59,90 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

Wydawca: Nieoczywiste
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej ma...
Książka (miękka)
do koszyka
30,98 zł
49,00 zł

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawca: Nieoczywiste
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację...
Książka (miękka)
do koszyka
47,18 zł
69,00 zł

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wiz...
Książka (miękka)
do koszyka
41,03 zł
54,00 zł

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
42,48 zł
69,00 zł

Aktywność promocyjna polskich miast

Istota, determinanty, doświadczenie
Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a ta...
Książka (miękka)
do koszyka
54,21 zł
75,00 zł

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Wydawca: Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczegó...
Książka (miękka)
do koszyka
34,38 zł
49,00 zł

Program lojalnościowy

Od zbierania punktów do grywalizacji
Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study mo...
Książka (miękka)
do koszyka
37,24 zł
49,00 zł

Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji

Wydawca: Edu-Libri
Monografia wnosi wkład w rozwój teorii i praktyki funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz rynku usług telekomunikacyjnych w Europie. Porządkuje i systematyzuje zagadnienia ogólnote...
Książka (miękka)
do koszyka
35,42 zł
49,00 zł

Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Wydawca: Edu-Libri
Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problem&oacu...
Książka (miękka)
do koszyka
31,80 zł
44,00 zł

Marketing terytorialny

Nowe obszary i narzędzia
Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generow...
Książka (miękka)
do koszyka
39,51 zł
52,00 zł
Znaleziono: 21
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20