MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 39
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Ochrona konsumenta na polskim i międzynarodowym rynku finansowym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja omawia problematykę ochrony konsumenta na rynku finansowym w wymiarze krajowym, europejskim i międzynarodowym. Analiza obejmuje w szczególności kwestię prawidłowego i uczciwego ks...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Reklama Aspekty prawne Nowe wyzwania

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błą...
Książka (twarda)
do koszyka
143,65 zł
169,00 zł

Reklama produktów leczniczych

Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczeg&oac...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?

Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności
Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje fin...
Książka (miękka)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Świadczenie usług drogą elektroniczną Komentarz

Wydawca: Wolters Kluwer
W komentarzu w praktyczny sposób omówiono regulacje ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy wdrażającej RODO.Autor przedstawi...
Książka (miękka)
do koszyka
152,15 zł
179,00 zł

Prawo handlowe dla ekonomistów

Redakcja: Bogusława Gnela
Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik zawiera całościowe omówienie problematyki prawa handlowego, tj.:- zagadnienia ogólne,- formy organizacyjne przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględ...
Książka (miękka)
do koszyka
50,15 zł
59,00 zł

Ochrona konsumenta przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi we wzorcach umów kompleksowych na rynku energetycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja stanowi studium umowy kompleksowej specyficznej dla sektora energetycznego. Podjęta w niej tematyka odnosi się do niedozwolonych postanowień umownych we wzorcach umów kompleksowyc...
Książka (twarda)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Opodatkowanie akcji marketingowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową ...
Książka (miękka)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Organizacja produkcji gastronomicznej Podręcznik

Kwalifikacja T.15..2
Wydawca: WSiP
Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych, realizujący treści materiału zawartego w drugiej części kwalifikacji T.15.2 (Organizacja produkcji gastronomicznej...
Książka (miękka)
do koszyka
47,10 zł

Organizacja salonu fryzjerskiego Stylizacja Tom 2 Technik usług fryzjerskich A.23

Wydawca: WSiP
Zakres: efekty kształcenia wspólne dla zawodów fryzjer i technik usług fryzjerskich PKZ (A.k), PKZ (A.n) oraz kwalifikacji A.23 (Projektowanie fryzur)Podręc...
Książka (miękka)
do koszyka
43,90 zł

Usługi gastronomiczne Kwalifikacja T.15.3 Podręcznik do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych

Autor: Anna Kmiołek
Wydawca: WSiP
Podręcznik do nauki: przygotowywania oferty usług gastronomicznych, planowania działań związanych z promocją gastronomii, kalkulacji kosztów, prowadzenia spr...
Książka (miękka)
do koszyka
75,40 zł

Towar jako przedmiot handlu Prowadzenie sprzedaży Podręcznik Tom 1

Kwalifikacja A.18
Wydawca: WSiP
Podręcznik do nauki zawodów technik handlowiec i technik księgarstwa na poziomie technikum oraz sprzedawca na poziomie szkoły zawodowej w zakresie kwalifikacji A.18. (Prowadzenie sprzedaży)....
Książka (miękka)
do koszyka
48,10 zł

Sprzedaż towarów Zajęcia w pracowni Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec sprzedawca technik księgarstwa Część 2

Technikum, Zasadnicza szkoła zawodowa
Wydawca: WSiP
Podręcznik do nauki zawodu sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 2 części kwalifikacji A.18 (Sprzedaż towarów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych ze spr...
Książka (miękka)
do koszyka
50,20 zł

Działalność recepcji Hotelarstwo Tom 3 Podręcznik Część 2 Kwalifikacja T.11

Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna
Wydawca: WSiP
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyc...
Książka (miękka)
do koszyka
63,80 zł

Hotelarstwo Tom 3 Działalnośc recepcji Podręcznik Część 1

Szkoła ponadgimnazjalna
Wydawca: WSiP
Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omaw...
Książka (miękka)
do koszyka
58,60 zł

Obsługa informatyczna w hotelarstwie Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa z płytą CD

Technikum
Wydawca: WSiP
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności stosowania programów komputerowych wspomagających pracę w branży hotelarskiej, obsługi urządzeń biuro...
Książka (miękka)
do koszyka
63,80 zł

Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Technikum
Wydawca: WSiP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii rekl...
Książka (miękka)
do koszyka
57,60 zł

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Szkoły ponadgimnazjalne
Wydawca: WSiP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii rek...
Książka (miękka)
do koszyka
57,60 zł

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumie...
Książka (miękka)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
Książka (miękka)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł
Znaleziono: 39
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20