MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym

Metody, procedury, reagowanie
Wydawca: Difin
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowani...
Książka (miękka)
do koszyka
46,80 zł
55,00 zł

Badania marketingowe

Nowe metody badań i zastosowania
Wydawca: Difin
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uw...
Książka (miękka)
do koszyka
51,20 zł
60,00 zł

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Wydawca: Studio Emka
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanow...
Książka (miękka)
do koszyka
26,97 zł
34,90 zł

Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy transatlantyckiej

Wydawca: Scholar
Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związa...
Książka (miękka)
do koszyka
30,73 zł
42,00 zł

Siła dobrych pytań

Wydawca: Studio Emka
W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę ...
Książka (miękka)
do koszyka
30,83 zł
39,90 zł

Globalne zarządzanie gospodarcze

Wyzwania dla światowego systemu handlu
Wydawca: Scholar
Celem książki jest analiza zmian zachodzących w handlowym wymiarze globalnego zarządzania gospodarczego.Autorzy odnieśli się do wybranych aspektów funkcjonowania światowego systemu handlu, d...
Książka (miękka)
do koszyka
21,51 zł
29,40 zł

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń

Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia i wyzwania. Teoria i...
Wydawca: Difin
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do ró...
Książka (miękka)
do koszyka
37,03 zł
42,00 zł

Marketing mobilny

Redakcja: Agnieszka Dejnaka
Wydawca: Difin
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią interneto...
Książka (miękka)
do koszyka
39,38 zł
45,00 zł

Marketing Drakuli

Jak zarabiać na ludzkich strachach
Wydawca: Studio Emka
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w og&...
Książka (miękka)
do koszyka
16,98 zł
39,90 zł

MLM Marketing wielopoziomowy

Autor: John Kalench
Wydawca: Studio Emka
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutor&oac...
Książka (miękka)
do koszyka
35,91 zł
39,90 zł

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Wydawca: Difin
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z...
Książka (miękka)
do koszyka
32,98 zł
39,90 zł

Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT

Technik handlowiec
Wydawca: Difin
Seria: EDUKACJA
Podręcznik „Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT” jest kompleksowym opracowaniem pozwalającym na opanowanie obsługi programu Subiekt GT oraz przygotowaniem się do egzaminu potwi...
Książka (miękka)
do koszyka
30,58 zł
36,00 zł

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Wydawca: Difin
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przed...
Książka (miękka)
do koszyka
42,67 zł
50,00 zł

Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyjskiej

Wydawca: Scholar
Przedmiotem badań jest polityka energetyczna Niemiec i Arabii Saudyjskiej w perspektywie geoekonomicznej. Jest to pierwsza publikacja, która porównuje te państwa pod tym kątem. O ile ...
Książka (twarda)
do koszyka
24,59 zł
33,60 zł

Reklama wczoraj i dziś

Wydawca: Difin
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelniko...
Książka (miękka)
do koszyka
35,11 zł
40,00 zł

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Wydawca: Difin
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach ...
Książka (miękka)
do koszyka
47,98 zł
55,00 zł

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

Sztuka komunikowania się
Redakcja: Difin
Wydawca: Difin
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując ...
Książka (miękka)
do koszyka
50,68 zł
58,00 zł

Badania rynkowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Wydawca: Difin
W opracowaniu przedstawiono wybrane metody badań rynku, metody statystyczne oraz inne metody ilościowe. Analizę przypadków dobrano tak, by ukazać łatwość ich stosowania w zarządzaniu łańcuch...
Książka (miękka)
do koszyka
46,94 zł
55,00 zł

Dziennikarstwo a public relations

Wydawca: Difin
Seria: ENGRAM
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedz...
Książka (miękka)
do koszyka
34,98 zł
40,00 zł

Zarządzanie hotelem

Wybrane zagadnienia
Redakcja: Piotr Dominik
Wydawca: Difin
Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, z którą można się spotkać w postaci rozproszonej w wielu branżowych podręcznikach. W publikacji, będącej podręcznikiem akademickim, zebrano najisto...
Książka (miękka)
do koszyka
42,65 zł
50,00 zł
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20