MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 40
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Nowe zasady marketingu i PR

Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, ...
Wydawca: MT Biznes
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnam...
Książka
do koszyka
66,72 zł
79,90 zł

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Wydawca: PWE
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucj...
Książka (miękka)
do koszyka
67,05 zł
89,90 zł

Jak wygrać każde negocjacje

Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuc...
Autor: Robert Mayer
Wydawca: MT Biznes
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobryc...
Książka
do koszyka
37,49 zł
44,90 zł

E-Marketing

Planowanie, narzędzia, praktyka
Redakcja: Grzegorz Mazurek
Wydawca: MT Biznes
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od ...
Książka (miękka)
do koszyka
51,98 zł
59,90 zł

Platformizacja gospodarki cyfrowej

Nowe wyzwania dla regulacji
Wydawca: MT Biznes
Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w ś...
Książka (miękka)
do koszyka
67,40 zł
74,90 zł

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odp...
Wydawca: MT Biznes
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
Książka (miękka)
do koszyka
45,40 zł
49,90 zł

Marka modowa.

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na...
Wydawca: PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe zwią...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
44,61 zł
59,90 zł

Dochodząc do TAK

Negocjowanie bez poddawania się
Wydawca: PWE
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów pr...
Książka (miękka)
do koszyka
33,43 zł
44,90 zł

Marketing

Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Wydawca: PWE
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskaz&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
52,04 zł
69,90 zł

Ciemna strona marketingu - Outlet

Wydawca: PWE
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieni...
Książka (miękka)
do koszyka
59,35 zł
109,90 zł

SPIN® SELLING

Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pyta...
Autor: Neil Rackham
Wydawca: MT Biznes
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych te...
Książka
do koszyka
99,37 zł
119,00 zł

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku - Outlet

Perspektywa marketingowa
Wydawca: PWE
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyk&oacut...
Książka (miękka)
do koszyka
37,75 zł
69,90 zł

Pierwsze skrzypce

Sprzedawaj podczas prezentacji
Autor: Kawszyn Roman
Wydawca: MT Biznes
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Cz...
Książka
do koszyka
40,93 zł
49,00 zł

Sekrety copywritingu

O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Autor: Jim Edwards
Wydawca: MT Biznes
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęca...
Książka
do koszyka
50,91 zł
59,90 zł

Ciemna strona marketingu

Wydawca: PWE
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieni...
Książka (miękka)
do koszyka
81,97 zł
109,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu - Outlet

Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Redakcja: Tomasz Domański
Wydawca: PWE
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Ka...
Książka (miękka)
do koszyka
32,35 zł
59,90 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Outlet

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
29,65 zł
54,90 zł

Marketing

Sztuka konkurowania i współpracy
Wydawca: MT Biznes
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarząd...
Książka (miękka)
do koszyka
74,84 zł
89,90 zł

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców - Outlet

Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Wydawca: PWE
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie...
Książka (miękka)
do koszyka
43,15 zł
79,90 zł

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Wydawca: MT Biznes
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadz...
Książka
do koszyka
45,85 zł
54,90 zł
Znaleziono: 40
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20