MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Wydawca: Studio Emka
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanow...
Książka (miękka)
do koszyka
26,97 zł
34,90 zł

Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy transatlantyckiej

Wydawca: Scholar
Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związa...
Książka (miękka)
do koszyka
30,73 zł
42,00 zł

Siła dobrych pytań

Wydawca: Studio Emka
W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę ...
Książka (miękka)
do koszyka
30,83 zł
39,90 zł

Globalne zarządzanie gospodarcze

Wyzwania dla światowego systemu handlu
Wydawca: Scholar
Celem książki jest analiza zmian zachodzących w handlowym wymiarze globalnego zarządzania gospodarczego.Autorzy odnieśli się do wybranych aspektów funkcjonowania światowego systemu handlu, d...
Książka (miękka)
do koszyka
21,51 zł
29,40 zł

Marketing Drakuli

Jak zarabiać na ludzkich strachach
Wydawca: Studio Emka
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w og&...
Książka (miękka)
do koszyka
16,98 zł
39,90 zł

MLM Marketing wielopoziomowy

Autor: John Kalench
Wydawca: Studio Emka
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutor&oac...
Książka (miękka)
do koszyka
35,91 zł
39,90 zł

Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyjskiej

Wydawca: Scholar
Przedmiotem badań jest polityka energetyczna Niemiec i Arabii Saudyjskiej w perspektywie geoekonomicznej. Jest to pierwsza publikacja, która porównuje te państwa pod tym kątem. O ile ...
Książka (twarda)
do koszyka
24,59 zł
33,60 zł

Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków

Wydawca: Scholar
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje ryn...
Książka (miękka)
do koszyka
27,66 zł
37,80 zł

Jak być dobrym sprzedawcą

Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Wydawca: Studio Emka
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia anal...
Książka (miękka)
do koszyka
35,10 zł
39,00 zł
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20