MENU
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Wydawca: PWE
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucj...
Książka (miękka)
do koszyka
67,05 zł
89,90 zł

Marka modowa.

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na...
Wydawca: PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe zwią...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
44,61 zł
59,90 zł

Dochodząc do TAK

Negocjowanie bez poddawania się
Wydawca: PWE
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów pr...
Książka (miękka)
do koszyka
33,43 zł
44,90 zł

Marketing

Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Wydawca: PWE
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskaz&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
52,04 zł
69,90 zł

Ciemna strona marketingu - Outlet

Wydawca: PWE
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieni...
Książka (miękka)
do koszyka
59,35 zł
109,90 zł

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
Książka (twarda)
do koszyka
92,03 zł
114,00 zł

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku - Outlet

Perspektywa marketingowa
Wydawca: PWE
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyk&oacut...
Książka (miękka)
do koszyka
37,75 zł
69,90 zł

Ciemna strona marketingu

Wydawca: PWE
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieni...
Książka (miękka)
do koszyka
81,97 zł
109,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu - Outlet

Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Redakcja: Tomasz Domański
Wydawca: PWE
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Ka...
Książka (miękka)
do koszyka
32,35 zł
59,90 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Outlet

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
29,65 zł
54,90 zł

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
117,98 zł
148,00 zł

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców - Outlet

Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Wydawca: PWE
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie...
Książka (miękka)
do koszyka
43,15 zł
79,90 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
41,78 zł
54,90 zł

Controlling personalny

W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim
Autor: Anna Lipka
Wydawca: PWE
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie control...
Książka (miękka)
do koszyka
38,51 zł
49,90 zł

Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych

Wspomaganie decyzji w strategicznych i operacyjnych obs...
Wydawca: PWE
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentro...
Książka (miękka)
do koszyka
51,48 zł
59,90 zł

Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Redakcja: Burlita Augustyna
Wydawca: PWE
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla st...
Książka (miękka)
do koszyka
43,50 zł
49,90 zł

The Copy Book

Wydawca: Taschen
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
74,15 zł
91,00 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Redakcja: Tomasz Domański
Wydawca: PWE
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Ka...
Książka (miękka)
do koszyka
46,15 zł
59,90 zł

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne

Wydawca: PWE
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwró...
Książka (miękka)
do koszyka
46,15 zł
59,90 zł

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
73,46 zł
91,00 zł
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20