MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
Książka (miękka)
do koszyka
41,67 zł
49,90 zł

Reklama

Krótkie Wprowadzenie 15
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania r...
Książka (miękka)
do koszyka
29,14 zł
34,90 zł

Reklama cyfrowa Podręcznik

Analiza działań reklamowych największych światowych fir...
Autor: Andrew McStay
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga...
Książka (miękka)
do koszyka
50,01 zł
59,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
Książka (miękka)
do koszyka
37,50 zł
44,90 zł
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20