MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 10
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
Książka (twarda)
do koszyka
92,03 zł
114,00 zł

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Wydawca: Studio Emka
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanow...
Książka (miękka)
do koszyka
26,97 zł
34,90 zł

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
117,98 zł
148,00 zł

The Copy Book

Wydawca: Taschen
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
74,15 zł
91,00 zł

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
73,46 zł
91,00 zł

Siła dobrych pytań

Wydawca: Studio Emka
W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę ...
Książka (miękka)
do koszyka
30,83 zł
39,90 zł

The Package Design Book

Wydawca: Taschen
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
73,46 zł
91,00 zł

Marketing Drakuli

Jak zarabiać na ludzkich strachach
Wydawca: Studio Emka
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w og&...
Książka (miękka)
do koszyka
16,98 zł
39,90 zł

MLM Marketing wielopoziomowy

Autor: John Kalench
Wydawca: Studio Emka
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutor&oac...
Książka (miękka)
do koszyka
35,91 zł
39,90 zł

Jak być dobrym sprzedawcą

Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Wydawca: Studio Emka
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia anal...
Książka (miękka)
do koszyka
35,10 zł
39,00 zł
Znaleziono: 10
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20