MENU
Znaleziono: 70
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Reklama Aspekty prawne Nowe wyzwania

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błą...
Książka (twarda)
do koszyka
143,65 zł
169,00 zł

All-American Ads of the 80s

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
The digital future of ads in the extravagant 1980sWith the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his ow...
Książka (twarda z obwolutą)
Produkt niedostępny

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
do koszyka
103,58 zł
129,00 zł

SPIN® SELLING

Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pyta...
Autor: Neil Rackham
Wydawca: MT Biznes
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych te...
Książka
do koszyka
108,27 zł
119,00 zł

The World's Best Shops - Outlet

How they started, the people behind them, and how you c...
Wydawca: Gestalten
A guide to the next generation of retail businesses. Meet the innovators and entrepreneurs who run shops, and learn how you can too. A new generation of founders and entrepreneurs are revolutionizi...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Od pomysłu do marki

Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od po...
Wydawca: CeDeWu
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY...
Książka (miękka)
do koszyka
101,27 zł
125,00 zł

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
117,98 zł
148,00 zł

American Ads 50

Redakcja: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
From “The World’s Finest Automatic Washer” to the Cadillac which “Gives a Man a New Outlook”As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

All-American Ads 60

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
America of the 1960s exuded optimism and a bright economic future. Advertisers seduced Americans to indulge in a giant consumer binge. This collection of ads features stars such as Sean Connery, Wo...
Książka (twarda z obwolutą)
Produkt niedostępny

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
118,26 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
do koszyka
118,26 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Global Marketing Management - Outlet

Wydawca: Wiley
The 7th Edition of Global Marketing Management prepares students to become effective managers overseeing global marketing activities in an increasingly competitive environment. The text’s gui...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Reklama produktów leczniczych

Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczeg&oac...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

The Campaign Manager

Wydawca: Routledge
Successful campaign manager and three-time mayor of Ashland, Oregon, Catherine Shaw presents the must-have handbook for navigating local campaigns. This clear and concise handbook gives political n...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Newsjacking The Urgent Genius of Real-Time Advertising

From Grant Hunter and Jon Burkhart, the duo behind the Urgent Genius website, Newsjacking features over 100 examples of outstanding creative advertising from around the world that use topicality an...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Goodvertising

Creative advertising that cares
Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With today’s consumers being more informed, empowered ...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Next Billion Users

Digital Life Beyond the West
Autor: Payal Arora
"New-media pundits obsess over online privacy and security, cyberbullying, and revenge porn, but do these things really matter in most of the world? ""The Next Billion Users"&qu...
Książka (twarda z obwolutą)
Produkt niedostępny

Rękojmia - Outlet

Odpowiedzialność sprzedawcy
Redakcja: Fryderyk Zoll
Wydawca: C.H. Beck
WAŻNA INSTYTUCJA PRAWA CYWILNEGORękojmia. Odpowiedzialność sprzedawcy to publikacja, która ukazuje regulację prawną rękojmi po zmianach wynikających z ponownej implementacji dyre...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 70
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20