MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 17
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Badania marketingowe

Nowe metody badań i zastosowania
Wydawca: Difin
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uw...
Książka (miękka)
do koszyka
51,21 zł
60,00 zł

Reklama wczoraj i dziś

Wydawca: Difin
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelniko...
Książka (miękka)
do koszyka
34,14 zł
40,00 zł

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym

Metody, procedury, reagowanie
Wydawca: Difin
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowani...
Książka (miękka)
do koszyka
46,87 zł
55,00 zł

Badania rynkowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Wydawca: Difin
W opracowaniu przedstawiono wybrane metody badań rynku, metody statystyczne oraz inne metody ilościowe. Analizę przypadków dobrano tak, by ukazać łatwość ich stosowania w zarządzaniu łańcuch...
Książka (miękka)
do koszyka
46,94 zł
55,00 zł

Zarys współczesnej promocji zdrowia

W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kier...
Książka (miękka)
do koszyka
77,43 zł
89,00 zł

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń

Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia i wyzwania. Teoria i...
Wydawca: Difin
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do ró...
Książka (miękka)
do koszyka
35,84 zł
42,00 zł

Marketing mobilny

Redakcja: Agnieszka Dejnaka
Wydawca: Difin
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią interneto...
Książka (miękka)
do koszyka
38,40 zł
45,00 zł

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Wydawca: Difin
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z...
Książka (miękka)
do koszyka
33,68 zł
39,90 zł

Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT

Technik handlowiec
Wydawca: Difin
Seria: EDUKACJA
Podręcznik „Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT” jest kompleksowym opracowaniem pozwalającym na opanowanie obsługi programu Subiekt GT oraz przygotowaniem się do egzaminu potwi...
Książka (miękka)
do koszyka
30,39 zł
36,00 zł

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Wydawca: Difin
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przed...
Książka (miękka)
do koszyka
42,68 zł
50,00 zł

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Wydawca: Difin
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach ...
Książka (miękka)
do koszyka
46,93 zł
55,00 zł

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

Sztuka komunikowania się
Redakcja: Difin
Wydawca: Difin
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując ...
Książka (miękka)
do koszyka
49,50 zł
58,00 zł

Dziennikarstwo a public relations

Wydawca: Difin
Seria: ENGRAM
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedz...
Książka (miękka)
do koszyka
34,15 zł
40,00 zł

Zarządzanie hotelem

Wybrane zagadnienia
Redakcja: Piotr Dominik
Wydawca: Difin
Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, z którą można się spotkać w postaci rozproszonej w wielu branżowych podręcznikach. W publikacji, będącej podręcznikiem akademickim, zebrano najisto...
Książka (miękka)
do koszyka
42,67 zł
50,00 zł

Reklama Podręcznik

Wydawca: Difin
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania dzia...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
35,64 zł
45,00 zł

Promocja zdrowia dla studentów studiów licencjackich kierunku pielęgniarstwo i położnictwo

2
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną o...
Książka (miękka)
do koszyka
147,03 zł
169,00 zł

Marketing medialny

Wydawca: Difin
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu ...
Książka (miękka)
do koszyka
40,95 zł
48,00 zł
Znaleziono: 17
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20