MENU
Znaleziono: 17
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Reklama Aspekty prawne Nowe wyzwania

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błą...
Książka (twarda)
do koszyka
143,65 zł
169,00 zł

Reklama produktów leczniczych

Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczeg&oac...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?

Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności
Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje fin...
Książka (miękka)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Świadczenie usług drogą elektroniczną Komentarz

Wydawca: Wolters Kluwer
W komentarzu w praktyczny sposób omówiono regulacje ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy wdrażającej RODO.Autor przedstawi...
Książka (miękka)
do koszyka
152,15 zł
179,00 zł

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wiz...
Książka (miękka)
do koszyka
41,04 zł
54,00 zł

Prawo handlowe dla ekonomistów

Redakcja: Bogusława Gnela
Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik zawiera całościowe omówienie problematyki prawa handlowego, tj.:- zagadnienia ogólne,- formy organizacyjne przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględ...
Książka (miękka)
do koszyka
50,15 zł
59,00 zł

Ochrona konsumenta na polskim i międzynarodowym rynku finansowym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja omawia problematykę ochrony konsumenta na rynku finansowym w wymiarze krajowym, europejskim i międzynarodowym. Analiza obejmuje w szczególności kwestię prawidłowego i uczciwego ks...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Aktywność promocyjna polskich miast

Istota, determinanty, doświadczenie
Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a ta...
Książka (miękka)
do koszyka
54,22 zł
75,00 zł

Ochrona konsumenta przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi we wzorcach umów kompleksowych na rynku energetycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja stanowi studium umowy kompleksowej specyficznej dla sektora energetycznego. Podjęta w niej tematyka odnosi się do niedozwolonych postanowień umownych we wzorcach umów kompleksowyc...
Książka (twarda)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Opodatkowanie akcji marketingowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową ...
Książka (miękka)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Program lojalnościowy

Od zbierania punktów do grywalizacji
Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study mo...
Książka (miękka)
do koszyka
37,25 zł
49,00 zł

Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji

Wydawca: Edu-Libri
Monografia wnosi wkład w rozwój teorii i praktyki funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz rynku usług telekomunikacyjnych w Europie. Porządkuje i systematyzuje zagadnienia ogólnote...
Książka (miękka)
do koszyka
35,43 zł
49,00 zł

Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Wydawca: Edu-Libri
Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problem&oacu...
Książka (miękka)
do koszyka
31,80 zł
44,00 zł

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumie...
Książka (miękka)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł

Marketing terytorialny

Nowe obszary i narzędzia
Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generow...
Książka (miękka)
do koszyka
39,53 zł
52,00 zł

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
Książka (miękka)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Targi w gospodarce rynkowej

Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategic...
Książka (miękka)
do koszyka
37,20 zł
49,00 zł
Znaleziono: 17
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20