MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 11
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Wskaźniki marketingowe

Redakcja: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
Książka (twarda)
do koszyka
86,73 zł
109,00 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

Wydawca: Nieoczywiste
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej ma...
Książka (miękka)
do koszyka
30,98 zł
49,00 zł

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
42,48 zł
69,00 zł

Komunikacja marketingowa

Istota, uwarunkowania, efekty
Wydawca: Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
Książka (miękka)
do koszyka
48,68 zł
69,00 zł

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
do koszyka
103,58 zł
129,00 zł

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Wydawca: Studio Emka
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanow...
Książka (miękka)
do koszyka
26,97 zł
34,90 zł

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
Książka (miękka)
do koszyka
47,18 zł
69,00 zł

Siła dobrych pytań

Wydawca: Studio Emka
W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę ...
Książka (miękka)
do koszyka
30,83 zł
39,90 zł

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawca: Nieoczywiste
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację...
Książka (miękka)
do koszyka
41,11 zł
69,00 zł

Marketing Drakuli

Jak zarabiać na ludzkich strachach
Wydawca: Studio Emka
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w og&...
Książka (miękka)
do koszyka
17,11 zł
39,90 zł

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Wydawca: Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczegó...
Książka (miękka)
do koszyka
34,38 zł
49,00 zł
Znaleziono: 11
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20