MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 395
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego - Outlet

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je...
Książka (miękka)
do koszyka
37,26 zł
69,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

Edycja limitowana z autografem
EDYCJA LIMITOWANA - tylko pierwszych 600 egz. z autografem Autora! Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murp...
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

AdWords i Analytics

Zostań certyfikowanym specjalistą
Seria: Marketing PWN
Zajmujesz się reklamą w internecie?Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?
Książka (miękka)
do koszyka
63,20 zł
79,00 zł

AdWords i Analytics - Outlet

Zostań certyfikowanym specjalistą
Zajmujesz się reklamą w internecie?Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy się, że każd...
Książka (miękka)
do koszyka
42,66 zł
79,00 zł

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera
Seria: Marketing PWN
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Badania marketingowe

Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W now...
Książka (miękka)
do koszyka
87,20 zł
109,00 zł

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej...
Książka (miękka)
do koszyka
175,20 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
118,26 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
do koszyka
118,26 zł
219,00 zł

Badanie rynku (Nakład limitowany)

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
194,91 zł
219,00 zł

Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa tele...
Książka (miękka)
do koszyka
87,20 zł
109,00 zł

Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie - Outlet

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa tele...
Książka (miękka)
do koszyka
58,86 zł
109,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
150,41 zł
169,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji - Outlet

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
91,26 zł
169,00 zł

Bilety do sklepu. Handel reglamentowany w PRL

„Bilety” do sklepu – kartki żywnościowe, bony, bilety towarowe, karty zaopatrzenia czy wkładki zaopatrzeniowe – w XX w. towarzyszyły niemal każdemu pokoleniu Polaków. Po raz pierwszy pojawiły si...
Książka (miękka)
do koszyka
93,74 zł
109,00 zł

Bilety do sklepu. Handel reglamentowany w PRL - Outlet

„Bilety” do sklepu – kartki żywnościowe, bony, bilety towarowe, karty zaopatrzenia czy wkładki zaopatrzeniowe – w XX w. towarzyszyły niemal każdemu pokoleniu Polaków....
Książka (miękka)
do koszyka
58,86 zł
109,00 zł

Biura podróży na rynku turystycznym

Seria: TURYSTYKA
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych, adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych...
Książka (miękka)
do koszyka
35,10 zł
39,00 zł

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Autor: Adam Lis
Seria: Marketing PWN
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniars...
Książka (miękka)
do koszyka
55,20 zł
69,00 zł

Brand Equity

Metody badania siły marek
Autor: Dariusz Kubuj
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co z...
Książka (miękka)
do koszyka
95,20 zł
119,00 zł
Znaleziono: 395
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20