MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 32
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
42,48 zł
69,00 zł

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
Książka (twarda)
do koszyka
80,40 zł
89,00 zł

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
Książka (miękka)
do koszyka
53,23 zł
69,00 zł

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
Książka (miękka)
do koszyka
80,19 zł
99,00 zł

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we wsp&...
Książka (miękka)
do koszyka
30,18 zł
49,00 zł

Kompendium metod i technik zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syn...
Książka (miękka)
do koszyka
50,19 zł
59,00 zł

Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Wydawca: Nieoczywiste
Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technologii, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową s...
Książka (miękka)
do koszyka
38,15 zł
49,00 zł

Nauka o organizacji

Ujęcie dynamiczne
Redakcja: Anna Adamik
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standard&o...
Książka (miękka)
do koszyka
63,04 zł
79,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,85 zł
79,00 zł

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
52,47 zł
59,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
66,13 zł
79,00 zł

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Metody i ich zastosowanie
Wydawca: Nieoczywiste
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania p...
Książka (miękka)
do koszyka
56,29 zł
79,00 zł

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat

Wydawca: Nieoczywiste
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Książka (miękka)
do koszyka
31,75 zł
39,90 zł

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat - Outlet

Wydawca: Nieoczywiste
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Książka (miękka)
do koszyka
21,55 zł
39,90 zł

Psychologiczne aspekty controllingu

Autor: Marta Nowak
Wydawca: Nieoczywiste
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania.„Interesariusze controllingu&r...
Książka (miękka)
do koszyka
66,16 zł
85,00 zł

Psychologiczne aspekty controllingu - Outlet

Autor: Marta Nowak
Wydawca: Nieoczywiste
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania.„Interesariusze controllingu&r...
Książka (miękka)
do koszyka
45,90 zł
85,00 zł

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (twarda)
do koszyka
72,11 zł
89,00 zł

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (miękka)
do koszyka
70,98 zł
89,00 zł

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Wydawca: Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczegó...
Książka (miękka)
do koszyka
34,38 zł
49,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,08 zł
79,00 zł
Znaleziono: 32
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20