MENU
Znaleziono: 85
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

AgileKtóryDziała

Pracuj zwinnie i skutecznie
Wydawca: Helion
Pracuj zwinnie - i skutecznie!Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre....
Książka (miękka)
do koszyka
27,76 zł
39,90 zł

AI w biznesie Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji

Wydawca: one press
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest!Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym,...
Książka (miękka)
do koszyka
46,75 zł
67,00 zł

Analiza biznesowa

Praktyczne modelowanie organizacji
Wydawca: one press
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanieAnaliza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klie...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Analiza danych w zarządzaniu projektami

Redakcja: Seweryn Spałek
Wydawca: Helion
Umiejętna analiza danych jest warunkiem podejmowania działań i wprowadzania optymalnych zmian. Zagadnienie to wymaga uwagi kierownika projektu, obecnie bowiem powstają ogromne ilości danych, a w pr...
Książka (miękka)
do koszyka
41,06 zł
59,00 zł

Badanie UX

Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych pr...
Wydawca: Helion
UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu p...
Książka (miękka)
do koszyka
34,09 zł
49,00 zł

Biblia e-biznesu 3.0

Redakcja: Maciej Dutko
Wydawca: one press
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych!83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 &n...
Książka (twarda)
do koszyka
117,93 zł
169,00 zł

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami

Wydawca: one press
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partneró...
Książka (twarda)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Budowanie zaangażowania w zespołach.

Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
Wydawca: one press
Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego...
Książka (miękka)
do koszyka
46,75 zł
67,00 zł

Certyfikowany inżynier wymagań

Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
Wydawca: Helion
* Teoria i praktyka * Zasady inżynierii wymagań * Pozyskiwanie i dokumentowanie wymagań * Zarządzanie wymaganiami * Narzędzia wspierające? Poznaj standardy i uzyskaj e...
Książka (miękka)
do koszyka
48,01 zł
69,00 zł

Design Thinking Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy

Wydawca: one press
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do...
Książka (miękka)
do koszyka
48,15 zł
69,00 zł

Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone

Wydawca: one press
Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukierKonflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam...
Książka (twarda)
do koszyka
46,75 zł
67,00 zł

Doktryna jakości

Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Wydawca: one press
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każd...
Książka (twarda)
do koszyka
69,09 zł
99,00 zł

Get Smart!

Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą n...
Autor: Brian Tracy
Wydawca: one press
Eksperci zajmujący się badaniem mózgu twierdzą, że miliardy neuronów, które każdy ma w głowie, tworzą razem potężny superkomputer o niewyobrażalnych możliwościach. Niestety, pr...
Książka (twarda)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wydawca: one press
Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięg...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Wydawca: one press
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowiJesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marke...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Jak nadążyć za kryptowalutami.

Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
Autor: Ben Armstrong
Wydawca: Helion
Bitcoin i inne kryptowaluty to rewolucja w dziejach pieniądza i polityki monetarnej. Mimo to niewiele osób w pełni rozumie prawdziwą naturę bitcoina i jego potencjał.To prawda: świat k...
Książka (miękka)
do koszyka
46,75 zł
67,00 zł

Jak nie wciskać?

Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Wydawca: one press
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była ...
Książka (miękka)
do koszyka
27,84 zł
39,90 zł

Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu

Wydawca: Helion
Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej orga...
Książka (miękka)
do koszyka
94,42 zł
129,00 zł

Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować

Autor: Dale Carnegie
Wydawca: one press
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpły...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów

Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej
Wydawca: Helion
Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpiecz...
Książka (miękka)
do koszyka
48,15 zł
69,00 zł
Znaleziono: 85
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20