Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera szczegółowy opis przejścia gry wzbogacony licznymi obrazkami. Ponadto wymienione zostały przedmioty które powinny trafić do ekwipunku bohatera, pojawiające się w notesie dokumenty, a także rozwiązania zagadek.
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi (Dzień 1)
Oczyść kości (Dzień 1)
Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa (Dzień 1)
Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia (Dzień 1)
Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności (Dzień 1)
Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości (Dzień 2)
Przeanalizuj dane GPS (Dzień 2)
Wytrop niedźwiedzia (Dzień 2)
Znajdź źródło dźwięku (Noc 1)
Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec (Dzień 3)
Informacja o grze
Przygodówka w konwencji thrillera, w której wybieramy się do stacji badawczej położonej na obszarze Grenlandii. Doświadczamy przerażających koszmarów, próbując wraz z innymi naukowcami pozostać przy życiu.
Gra Alpha Polaris, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8055-176-3
- EAN: 500030794
- Liczba stron: 79
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wprowadzenie
-Dzień 1
-Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi
-Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności
-Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia
-Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa
-Oczyść kości
-Odpocznij
-Noc 1
-Znajdź źródło dźwięku
-Sprawdź, czy z innymi wszystko w porządku
-Dzień 2
-Wytrop niedźwiedzia
-Przeanalizuj dane GPS
-Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości
-Bombe Alaska
-Przyjrzyj się znalezisku ropy
-Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał
-Dzień 3
-Gdzie są wszyscy?
-Zdobądź drugi artykuł od Novy
-Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec
-Opuść się w głąb szczeliny
-Poszukaj odpowiedzi w jaskini
-Dzień 4
-Zorientuj się w sytuacji
-Pozbądź się kości
-Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem
-Noc 4
-Uruchom generator
-Wróć do budynku
-Rozbrój Alisteira
-Uratuj Novę