Amor fati
"'Granice mojego języka są granicami mojej pamięci' – deklaruje poeta parafrazując Wittgensteina. To prawda, bo właśnie zawartość pamięci 'w Amor fati' wydaje się główną materią rozbudowanych monologów, wciąż dopełnianych kolejnymi wspomnieniami, rozgałęziającymi się wielospójną siecią, która niby Internet, nigdy nie wysnuje się do końca.
Po raz kolejny w twórczości Brakonieckiego manifestuje się rzeczywistość jako jedność w wielości. Wielości nieogarnionej, bo jest to 'zanurzanie w widzeniu świata, aby poczuć / że do niego już nie należysz'. Nieosiągalna Jednia staje się próbą sensu, hipotezą nieznanej całości, wywiedzioną nie z aforystycznej formuły, lecz monstrualnego nagromadzenia dowodów istnienia".
z posłowia Piotra Michałowskiego
- Kategorie:
- Zdjęcia: Miłosz Brakoniecki, Paweł Nowakowski
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-63316-76-1
- ISBN druku: 978-83-63316-75-4
- Liczba stron: 80
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
I Do poezji Do wiersza pierworodnego Do liter Do książki Do świata fizycznego Do krowy Do buka Do chmur Do warmińskich ptaków Do niziny Do kamienic we Flandrii Do poety Wilfreda Owena (1893-1918) Do kościoła romańskiego w Brabancji Do poety Wielimira Chlebnikowa (1885-1922) z rysunku P.W. Mituricza Do poety Paola Keinega na Menez Hom w Finistère Do jabłka miłości II Do Wiktorii i Jana Brakonieckich w sierpniu 1939 roku Do Franka Kozlowskiego w Bostonie Do maszyny do szycia marki „Singer” Do „Rozstrzelania z chłopczykiem” (1949) Andrzeja Wróblewskiego Do Gilgamesza 1952 z moich dwóch zdjęć z matką i ojcem Do wiosny 1959 roku Do zimy Do Hani Wasik w pierwszomajowym pochodzie w 1966 roku Do umarłego Mikołaja Mocarskiego (1975) Do PRL-u Do poety Czesława Miłosza (1911-2004) Do „Porwania Europy” (1977), obrazu Zbyluta Grzywacza Do nienarodzonego dziecka Do siebie samego leżącego na podłodze w galerii sztuki pod obrazem Leszka Korolkiewicza „Autoportret” Do parowozu rocznik 1952 w Starych Juchach Do kukułki na granicy polsko-rosyjskiej Do żurawi grających w piłkę Do cmentarza żydowskiego w Szczytnie Do betonowego dnia Do „Martwej natury” Chardina Do bernikli białolicej III Do Piłata i Jezusa z obrazu Jacka Malczewskiego (1907) Do „W drodze do Emaus” Karla Schmidt-Rottluffa (1918) Do „Hommages à Apollinaire” Chagalla (1911/1912) Do białej góry na Kamczatce z obrazu Friedricha Georga Weitscha (1810) Do mitu Do artysty i jego żony (1937) z obrazu Stanleya Spencera Do kobiety z obrazu Paula Abbotta Do „Śmierci i dziewczyny” (1915) Egona Schiele Do „Autoportretu malarza przy pracy” (1993) Luciana Freuda Do fallusa Do żony IV Do Wenus i Jowisza Do „Tönend wie des Kalbs Haut, die Erde” (2011) Anselma Kiefera Do „Niewiernego Tomasza” (1600) Caravaggia Do Amor fati "Od ekstazy do ekfrazy" (Piotr Michałowski)