MENU

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 15 Igerkreacja - psychologiczny obraz użytkowników Instagrama

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2017

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 15 Igerkreacja - psychologiczny obraz użytkowników Instagrama

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują właśnie w mediach masowych. W tej niezwykle chłonnej przestrzeni dojrzeć można bowiem realizacje rozmaitych strategii autopromocyjnych przyjmowanych przez tych, którzy wszelkimi możliwymi sposobami próbują zaistnieć w świadomości czytelnika, słuchacza czy widza.
Przywołane taktyki są zatem nie tylko asumptem do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, lecz także doskonałym punktem wyjścia do analizy obranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw.
Mamy nadzieję, że teksty, które oddajemy w Państwa ręce zainteresują, pobudzą do refleksji i będą inspiracją do odkrywania dyskursu autopromocyjnego.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp (Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7

Wizerunek w przestrzeni medialnej
Annette Siemes : Powstawanie (auto)wizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju techno¬logii / 11
Zbigniew Bednarek: Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych: istota funkcjono¬wania w mediach a wpływ na postawy społeczeństw / 27
Michael Fleischer: Konstruktywny charakter image’u osobowości / 35
Agata Kotowska: Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku / 53 
Beata Duda, Wioletta Wilczek: Różne oblicza ks. Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego / 63 

Wizerunek a osobowość medialna
Violetta Jaros: Strategie autoprezentacyjne stosowane przez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych / 77
Agnieszka Jezierska-Wiśniewska: Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego / 89
Maciej Kledzik: Wizerunek Marka Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach pub¬licznych / 99 
Ewelina Tyc : Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład kreacji wizerunku opartej na stereo¬typie płci / 115
Anna Wójciuk: Agresywna autoprezentacja — medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojcie-cha Modesta Amaro / 129
Alicja Bronder: Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym 
Wizerunek a typ medialny / 141
Ewa Ficek: Medialne kreacje doradców (przypadek dyskursu kulinarnego) / 155
Iwona Grodź: „Współczesny Golem polityki”. Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi Marcela Łozińskiego (2006) / 165 
Alina Naruszewicz-Duchlińska: Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów / 177
Anna Pyszkowska: Igerkreacja: psychologiczny obraz użytkowników Instagrama / 187 
Adam Warzecha: Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016 / 197 
Magdalena Wojtyka : Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych — analiza wybranych przykładów / 207
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

17,43 zł
24,90 zł

Kreowanie informacji. Media relations

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwar...
26,91 zł
29,90 zł

Cudowne wizerunki Chrystusa

Najbardziej niezwykłe wizerunki Chrystusa otaczane są nadzwyczajnym kultem wiernych. To klęczącym przed nimi spełniają się modlitewne prośby, a łaski Boże w sposób szczególny spływają na tych, którzy wpatrzeni w Bożego Syna, otwier...
44,80 zł
64,00 zł

Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej

Autorzy zaprezentowali w swojej monografii wyniki badań poświęconych fenomenowi homoseksualizmu. Przeanalizowali dwa obszary funkcjonowania osób homoseksualnych: indywidualny - dotyczący ich charakterystyki psychologicznej i relacyjny - poświęco...
35,10 zł
45,00 zł

Prasa jako medium edukacyjne

Książka Edyty Zierkiewicz to dojrzałe i wielostronne studium dotyczące ważnego społecznie i bardzo interesującego naukowo fenomenu edukacyjnej funkcji prasy (i szerzej kultury) popularnej, w recenzowanej pracy badane na przykładzie konstruowania dyskur...
25,80 zł
30,00 zł

„Zwycięstwo sławnej cudami w swoich obrazach…” Tradycje o cudownych ocaleniach miast południowo-wschodniej Rzeczypospolitej w czasie powstania Chmielnickiego

Jak opowieści wpływają na życie społeczności? Jak kształtują naszą tożsamość i kulturę? Badana legenda pojawia się w czasie powstania Chmielnickiego wielokrotnie, choć jej poszczególne wersje mogły nieco się różnić: gdy po rozpoczęciu pow...
34,40 zł
40,00 zł

Miejsca czytelnicze na Facebooku. Perspektywa użytkowników

Badania opisywane w niniejszej książce odróżnia od tych omówionych w literaturze ustawienie w centrum użytkownika, a nie instytucji. Dokonując oceny stopnia użyteczności „książkowych” stron na Facebooku, sprawdzono stopień zas...
31,50 zł
35,00 zł

Obraz kobiecej starości w literaturze i sztuce

Ze Wstępu:Kobieta pięćdziesięcioletnia jest zazwyczaj w pełni sił, bogata w doświadczenie, ale bez znaczących osiągnięć, które są udziałem mężczyzn w tym wieku. Kobieta wycofuje się lub zostaje wycofana z wielu aktywności. Cóż począ...
11,03 zł
14,70 zł

Literackie i nieliterackie obraz nie(pełno)sprawności. Konteksty-konwencje-refleksje

Niniejsza monografia składa się z kilkunastu artykułów. Przedmiotem zainteresowania poszczególnych autorów jest literatura polska i powszechna, jak również zjawiska kulturowe i społeczne z nią korespondujące, które zn...
37,75 zł
43,90 zł

Rozprzestrzenialne media

„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszyc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!