Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Darmowa dostawa od 100 zł

Gwarantujemy dostawę przed Wigilią jedynie dla zamówień złożonych do 20 grudnia 2018 do godziny 14:00 i odbieranych osobiście w poniższych księgarniach PWN:
- Księgarnia PWN Warszawa Resursa, ul. Krakowskie Przedmieście 62
- Księgarnia PWN Łódź, ul. Więckowskiego 13
- Księgarnia PWN Łódź – Uniwersytet Łódzki, ul. Kopcińskiego 31

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience(Miękka)

4.90  [ 10 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:

  • pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
  • plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,
  • dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
  • ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,
  • przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Podstawy teoretyczne technologii chemicznej

Jest to obszerne opracowanie o charakterze podręcznika akademickiego z zakresu podstaw teoretycznych technologii chemicznej. Omówiono w nim takie zagadnienia jak:- ogólne zasady projektowania i realizacji procesów technologi...

Co? Jak? Zilustrować Zeszyt

„Co? Jak? Zilustrować. Zeszyt” jest dodatkiem do książki o takim samym tytule. W zeszycie można ćwiczyć ilustrowanie metodą Franka Tashlina opartą na czterech figurach geometrycznych – kole, kwadracie, owalu i trójkącie. W zesz...

Zacznij kochać dizajn Jak kolekcjonować polską sztukę użytkową

Zaczyna się niewinnie. Od kupienia pierwszej filiżanki czy lampy. Zazwyczaj dlatego, że nam się podoba. Potem nadchodzi refleksja: jest stara, a może jest coś warta? Zaczynamy szukać, czytać. Powoli wdziera się do naszej świadomości coraz większy niepo...

Jak weszłam w NLP hipnozę coaching

„Na (…) szkoleniu było dużo NLP i jeszcze więcej hipnozy. Prowadzący wprowadzał nas w trans, sugerując naszej podświadomości, aby zarabiała dla nas pieniądze. Nie widziałam w tym zagrożenia. Jednak prawda kazała się zupełnie inna. Na mnie ...

PROJEKTUJĘ Warsztat samochodowy

Książki w dużym formacie (23x33 cm) z 24 kolorowymi planszami do uzupełniania – naklejkami, kolorowankami, łączeniem kropek. Atutem książeczek są kolorowe ilustracje, naklejki oraz mnóstwo zadań. Do zabawy, rozwijania wyobraźni i ćwiczeń zdolności...
19,00 zł

Antyporadnik czyli jak nie należy używać komputera w małej bibliotece

JEŚLI: prowadzisz samodzielnie bibliotekę lub w małym zespole nie jesteś maniakiem komputerowym nie tęsknisz za dodatkową pracą związaną z opornym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem w przypadku awarii nie ...

Pochwała wątpliwości Jak mieć przekonania i nie stać się fanatykiem

Peter L. Berger (amerykański socjolog, wykładowca uniwersytetu w Bostonie, autor wielu ksiązek w tym jednego z najlepszych wprowadzeń do socjologii) oraz Anton C. Zijderveld (holenderski filozof i socjolog związany z rotterdamskim Uniwersytetem im. Era...

Jak ułożyć swoje życie finansowe

Borykasz się z problemami finansowymi i nie wiesz, jak to zmienić? Chciałbyś prowadzić swój interes, ale brak ci odwagi lub, co gorsza, wszyscy wokoło wmawiają ci, że to się nie uda? Chciałbyś już po kilku latach prowadzenia własnego interesu ży...
39,00 zł

Jak ziarnka piasku

Cztery opowiadania – cztery historie ludzi, których los przerzucał z kraju do kraju. Jako imigrantów, zesłańców, dyplomatów… Polska, Szwecja, Izrael, Rosja, syberyjska tajga… Trudy życia, miłość, tęsknota...

Recenzje (3):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Konstancja Tracz
Dodano: 03.10.2017 13:34:06

Książka jest wspaniałym kompendium dotyczącym badań związanych z UX. Nie ma w polskiej literaturze podobnej pozycji opisującej badania w tak dokładny sposób. Każde ze sposobów przeprowadzania badań posiada opis sposobu jego przeprowadzania, zalety i wady, harmonogram prac, liczbę respondentów.

Ocena: 
Dagmara
Dodano: 03.11.2015 12:27:16

długo czekałam na tę książkę. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. warto czytać!

Ocena: 
Mocna
Dodano: 30.10.2015 14:44:05

autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami.

Ocena: