Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Akcja akademicka

Badanie rynku (Nakład limitowany)(Twarda)

Jak zrozumieć konsumenta?

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 279,00 zł
217,62
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 61,38 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,49 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Badanie rynku (Nakład limitowany)

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
CZYM JEST BADANIE RYNKU?
WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? 9
Michał Jan Lutostański

I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta 13
Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański
ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO

II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi 20
Katarzyna Archanowicz-Kudelska

III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online 35
Marcin Bągard, Michał Dubrawski

IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie 67
Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz

V. Prezentowanie wyników badań 99
Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski

VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji 111
Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz

VII. Etyka w badaniach opinii i rynku 132
Katarzyna Archanowicz-Kudelska
METODY BADAWCZE

VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? 142
Tomasz Dulinicz, Anna Martenka

IX. Badania jakościowe – klasyczne metody FGI oraz IDI 163
Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka

X. Badania eksploracyjne 182
Paweł Pawiński

XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku 192
Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka

XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych 213
Krzysztof Polak

XIII. Badania neuromarketingowe 235
Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska

XIV. Społeczności badawcze online 257
Piotr Idzik, Natalia Kicina

XV. Badanie trendów konsumenckich 279
Barbara Frątczak-Rudnicka

XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne 309
Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk

XVII. Badanie narracyjne 325
Jacek Wasilewski
ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE

XVIII. Potrzeby i insighty 342
Michał Kociankowski

XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie 362
Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski

XX. Badania konceptów i innowacji 391
Anna Gorączka, Michał Protasiuk

XXI. Badanie opakowań 412
Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska

XXII. Badania sensoryczne produktów 428
Mateusz Kosmala

XXIII. Badania cen 456
Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska

XXIV. Badania satysfakcji konsumentów 473
Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński

XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej 503
Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk

XXVI. Badania shopperowe 547
Anna Gorączka, Artur Czajka

XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową 583
Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk

XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń 606
Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik

XXIX. Badania w procesach projektowania usług 632
Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski

XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne 650
Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski
JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ?

XXXI. Rola badań w świecie big data 668
Michał Protasiuk

ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ 678
Michał Jan Lutostański
Słownik badawczy 681
Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska

AUTORZY 711
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Agnieszka Łebkowska

Agnieszka Łebkowska zajmuje się badaniami marketingowymi od 1998 r. Prowadzi projekty badawcze wymagające wiedzy z obszaru psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej − dotyczące marek, efektywności komunikacji marketingowej, satysfakcji i lojalności oraz badania dla obszaru HR (employer branding, kultura organizacyjna, badania pracowników, efektywność). Jako projektant badań ceni podejście strategiczne oraz łączenie perspektyw wynikających z różnych paradygmatów.

Michał Protasiuk

Michał Protasiuk w branży badawczej od 2002 r. Obecnie pracuje w Google, gdzie odpowiada za badania marketingowe w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizując się przede wszystkim w badaniach zachowań konsumenckich, badań mediów oraz pomiarze efektywności marketingowej. Trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, prowadzi szkolenia z gamification, badań innowacji, efektywności marketingowej.

Seria Zrozumieć rynek i konsumenta

Seria prezentująca praktyczne publikacje poświęcone analizom rynkowym w biznesie oraz opisująca dobre praktyki, które warto stosować. Autorzy, którymi są najlepsi eksperci tworzący branżę marketingową w Polsce, omawiają m.in. najlepsze metody i techniki badawcze w biznesie, możliwości wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych oraz sposoby na zdobywanie respondentów i zatrzymywanie ich uwagi.

Inni Klienci oglądali również

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego kompletny wykład o rynku finansowym – jego mechanizmach, instrumentach, uczestnikach i ich wzajemnych relacjach.Część pierwsza to syntetyczny obraz rynku fin...

Wnioskowanie statystyczne w badaniach pedagogicznych

W podręczniku autor omawia problematykę metodologii użycia wnioskowania statystycznego w pedagogice (estymacja parametrów, testowanie hipotez, metody analizy wariancji). W sposób dostępny, choć bez uproszczeń przepisów matematyczny...

MARKA 5.0 (wersja limitowana z autografem)

Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wart...

Badanie fizykalne w pielęgniarstwie

Ocena stanu pacjenta na podstawie wyników badania podmiotowego i przedmiotowego to podstawowe kwalifikacje absolwenta kierunku pielęgniarstwo, a jednocześnie pierwszy i kluczowy etap procesu opieki. W każdym rozdziale publikacji uwzględniono...

Badanie kultury Elementy teorii antropologicznej Kontynuacje

Doskonały wybór tekstów po raz pierwszy tłumaczonych na język polski!Część druga świetnie przyjętej przez czytelników antologii tekstów pod redakcją Mariana Kempnego i Ewy Nowiskiej. Prezentuje najważniejsze zjawiska intelektualne z za...

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. ...

Badanie Kliniczne w pediatrii z elementami badania neurologicznego

Książka zawiera: - pełne, kompleksowe opracowanie optymalne do nauczenia się badania klinicznego dzieci od podstaw oraz do doskonalenia wiedzy w czasie dalszej pracy zawodowej- najczęstsze pułapki diagnostyczne oraz specyfikę diagnostyki na...

Wybrane metody badania materiałów

Książka zatytułowana „Wybrane metody badania materiałów. Badanie metali i stopów” stanowi pierwszy tom książek dotyczących tematyki opisującej wybrane metody badania materiałów. Przedstawiono w niej: • sposoby przygotowania próbek do ...

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej

Morska żegluga wycieczkowa stanowi ważny i dochodowy segment rynku turystycznego. Świadczyć o tym mogą dane dotyczące liczby tworzonych miejsc pracy w regionach nadmorskich powiązanych z obsługą morskiego ruchu pasażerskiego, dochody przedsiębiorstw...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!