MENU

Badanie rynku (Nakład limitowany)

(Twarda)

Jak zrozumieć konsumenta?

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 219,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 190,53 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

164,25
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Badanie rynku (Nakład limitowany)

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
CZYM JEST BADANIE RYNKU?
WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? 9
Michał Jan Lutostański

I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta 13
Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański
ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO

II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi 20
Katarzyna Archanowicz-Kudelska

III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online 35
Marcin Bągard, Michał Dubrawski

IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie 67
Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz

V. Prezentowanie wyników badań 99
Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski

VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji 111
Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz

VII. Etyka w badaniach opinii i rynku 132
Katarzyna Archanowicz-Kudelska
METODY BADAWCZE

VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? 142
Tomasz Dulinicz, Anna Martenka

IX. Badania jakościowe – klasyczne metody FGI oraz IDI 163
Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka

X. Badania eksploracyjne 182
Paweł Pawiński

XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku 192
Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka

XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych 213
Krzysztof Polak

XIII. Badania neuromarketingowe 235
Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska

XIV. Społeczności badawcze online 257
Piotr Idzik, Natalia Kicina

XV. Badanie trendów konsumenckich 279
Barbara Frątczak-Rudnicka

XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne 309
Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk

XVII. Badanie narracyjne 325
Jacek Wasilewski
ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE

XVIII. Potrzeby i insighty 342
Michał Kociankowski

XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie 362
Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski

XX. Badania konceptów i innowacji 391
Anna Gorączka, Michał Protasiuk

XXI. Badanie opakowań 412
Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska

XXII. Badania sensoryczne produktów 428
Mateusz Kosmala

XXIII. Badania cen 456
Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska

XXIV. Badania satysfakcji konsumentów 473
Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński

XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej 503
Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk

XXVI. Badania shopperowe 547
Anna Gorączka, Artur Czajka

XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową 583
Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk

XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń 606
Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik

XXIX. Badania w procesach projektowania usług 632
Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski

XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne 650
Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski
JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ?

XXXI. Rola badań w świecie big data 668
Michał Protasiuk

ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ 678
Michał Jan Lutostański
Słownik badawczy 681
Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska

AUTORZY 711
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

120,93 zł
139,00 zł

Badanie fizykalne w pielęgniarstwie

Ocena stanu pacjenta na podstawie wyników badania podmiotowego i przedmiotowego to podstawowe kwalifikacje absolwenta kierunku pielęgniarstwo, a jednocześnie pierwszy i kluczowy etap procesu opieki. W każdym rozdziale publikacji uwzględniono...
38,41 zł
45,00 zł

Bitcoin Blockchain Rynki surowcowe

Czy w bitcoina powinniśmy inwestować tylko tyle, ile jesteśmy gotowi stracić?Czy bitcoin może kiedykolwiek stać się pieniądzem?W jaki sposób gospodarka wykorzystała bitcoina?Dlaczego blockchain jest takim gorącym tematem ekonom...
30,04 zł
39,90 zł

Miedzy rynkiem a civil society

Tak Profesor o swojej książce: „Nie widzę sensownego powodu, dla którego należałoby budować teoretyczne i metodologiczne bariery między badaniami rynkowymi i studiami prowadzonymi z myślą o sprawnym i sprawiedliwym funkcjonowaniu civil soc...
29,00 zł

Syndrom postcovidowy w języku Polsko-bułgarskie studium przypadku. Raport z badań eksperymentalnych

O wpływie pandemii COVID-19 na język pisano już wiele. Niniejsze studium ma jednak odmienny charakter niż opracowania, które ukazały się dotychczas na polskim czy bułgarskim rynku wydawniczym – przede wszystkim ma charakter porównaw...
79,48 zł
99,90 zł

Ojciec Chrzestny Trylogia wersja Limitowana

WYJĄTKOWE WYDANIE ZE WSTĘPEM FRANCISA FORDA COPPOLI PRZYGOTOWANYM Z OKAZJI PIĘĆDZIESIĘCIOLECIA WYDANIA „OJCA CHRZESTNEGO”. W skład trylogii wchodzą powieści Mario Puzo: „Ojciec Chrzestny”, „Sycylijczyk” oraz „O...
24,47 zł
32,50 zł

Z uczelni na rynek pracy

Książka Magdaleny Jelonek na temat relacji między kształceniem na poziomie wyższym a sytuacją absolwentów na rynku pracy jest ciekawa, momentami inspirująca. (...) Jej ogromną zaletą jest podjęcie próby zrozumienia i interpretacji mechani...
37,18 zł
49,90 zł

Podstawy badań jakościowych

W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozu...
34,78 zł
46,20 zł

Polska regionalna i lokalna w świetle badań EUROREG-u

Dorobek badawczy zespołu Centrum Europejskich Studiów regionalnych i Lokalnych Uniwersytetu Warszawskiego.Grzegorz Gorzelak jest profesorem nauk ekonomicznych, specjalizującym się w problematyce rozwoju regionalnego i lokalnego. Kieruje Ce...
59,25 zł
79,00 zł

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!