MENU

Bank spółdzielczy. Świat bankowości spółdzielczej - Banki spółdzielcze dzieciom – działania podejmowane z myślą o pozyskiwaniu w przyszłości nowych członków i lojalnych klientów

(ePrasa)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Bank spółdzielczy. Świat bankowości spółdzielczej - Banki spółdzielcze dzieciom – działania podejmowane z myślą o pozyskiwaniu w przyszłości nowych członków i lojalnych klientów

Jesteśmy częścią większej zbiorowości, a zatem tak samo jak ludzie, tak i marki: planują i rozliczają, myślą o rozwoju, analizują dokonania, wyciągają wnioski i przewidują wydarzenia. Ten nastrój obecny jest także w dwóch najważniejszych rozmowach na łamach „Banku Spółdzielczego”. Pierwsza – z Mirosławem Skibą, nowym prezesem zarządu SGB-Banku, poświęcona jest wyzwaniom. To bardzo odpowiednie określenie. Bankowość spółdzielcza musi sprostać coraz bardziej wyśrubowanym wymaganiom rynku, pozyskiwać nowych klientów. W jaką stronę iść, jak zmieniać nasze banki? Jak zbudować przyszłość i jakich narzędzi użyć? Więcej na ten temat w pierwszej części rozmowy z prezesem Mirosławem Skibą. Prezes ma wiele pomysłów, koncepcji i planów, które już konsekwentnie wciela w życie. Swoje działania dokładnie tłumaczy, wyjaśnia i precyzuje. Tematów jest wiele, dlatego też wywiad podzieliliśmy na dwie części. Druga rozmowa to analiza. Twarda i szczera do bólu. Grać w pojedynkę, czy razem? Jakie są korzyści z bycia we wspólnocie? Dlaczego warto pracować razem? Co moglibyśmy osiągnąć, gdybyśmy wszyscy realizowali postanowienia umowy zrzeszającej nasze banki? O tym rozmawiamy ze Sławomirem Flissikowskim, przewodniczącym Rady Nadzorczej SGB-Banku SA. W obu rozmowach przewija się wspólny wątek: jak wiele zależy od nas samych… Nie bez przyczyny. Tematem numeru są bowiem… pracownicy i strategie HR. Czy jesteśmy aktywni i właściwie przygotowani do nowych wyzwań, czy potrafimy współpracować? Monika Zowczak, dyrektor personalny Antalis Poland pisze o pięciu pokoleniach obecnych na polskim rynku pracy. Dlaczego powinniśmy rozumieć tych najmłodszych, jak wykorzystać ich potencjał? Kadrom poświęcił swój tekst Robert Azembski, odnosząc się do kluczowego pytania: czy outsourcing się opłaca? Jaki jest zakres działań SGB-Banku SA w obszarze HR na rzecz banków spółdzielczych? Jak to wygląda na przykładach Banku Spółdzielczego w Lipce oraz Rejonowego Banku Spółdzielczego w Malanowie? W tym samym kontekście ciekawie wybrzmiewa raport o kadrach polskiej bankowości, przygotowany dla Związku Banków Polskich. Drugim wiodącym tematem są kredyty. Piszemy o nich nie tylko dlatego, że jesteśmy w trakcie kampanii kredytów konsumenckich promowanych przez ponad połowę banków spółdzielczych SGB – mam nadzieję, że wszyscy Państwo trzymacie kciuki za powodzenie tej kampanii. I półrocze 2018 r. przyniosło wyraźne wzrosty na polskim rynku kredytowym – głosi raport BIK, z którym można się zapoznać na naszych łamach. Jak zdobyć przychylność nowych klientów, którzy poszukują na rynku atrakcyjnych instrumentów finansowych, skrojonych na ich kieszeń i pozwalających na realizację ambitnych planów i marzeń? Prawdziwym wyzwaniem dla bankowości jest rynek usług skierowanych do ludzi młodych. „Mają coraz większą siłę nabywczą i coraz chętniej otaczają się technologicznymi nowinkami. Dla banków taki rozpoczynający swoją przygodę ze światem finansów człowiek jest bardzo atrakcyjnym i pożądanym klientem. Według raportu „Miliony Polaków” osoby korzystające z usług bankowych przed 24 rokiem życia są bardzo lojalnymi, a jednocześnie mało roszczeniowymi klientami” – tak Anna Wilińska zaczyna swój tekst o sposobach pozyskiwania młodych pokoleń klientów. Wyzwaniem, któremu trzeba sprostać tu i teraz, są również nowe technologie. W Polsce, kraju należącym do światowej czołówki pod względem liczby aktywnych użytkowników nowych technologii, tylko w minionym roku sprzedano prawie 9 milionów smartfonów! Co nas czeka w branży technologicznej? O tym – w rozmowie z Agnieszką Jaśkiewicz, szefową marketingu w polskim oddziale Sony Mobile.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

4,74 zł
4,99 zł

Nowe wytyczne ESC dotyczące prewencji chorób sercowo-naczyniowych – jakie zmiany wprowadzają do codziennej praktyki lekarskiej?

W sierpniu 2021 r., podczas Kongresu Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego (ESC, European Society of Cardiology), zostały przedstawione nowe wytyczne dotyczące prewencji chorób sercowo-naczyniowych. Zawierają one kilka zmian, które m...
17,53 zł
18,45 zł

Bank Spółdzielczy nr 5/582, listopad 2015

Numer specjalny wydania Banku Spółdzielczego poświęcony historii powstania zrzeszenia SGB i 25-lecia SGB-Banku. Próbujemy uchwycić klimat przełomowych lat 90., różnych inicjatyw i pomysłów jak zbudować Bank, który będ...
9,50 zł
10,00 zł

Nowe Książki 3/23

„Nowe Książki” popularyzują nowości polskiego rynku wydawniczego, publikując co miesiąc ponad siedemdziesiąt recenzji i not. Każdy numer otwiera obszerna rozmowa z autorem, a zamykają felietony, kronika i rejestry nowości.
15,96 zł
16,80 zł

„Nowa Biblioteka. New Library. Usługi, Technologie Informacyjne i Media” 2016, nr 4 (23)

Ostatni w roku 2016 numer „Nowej Biblioteki” (czwarty, kolejny 23) pod redakcją Ireny Sochy poświęcony jest różnorodnym zagadnieniom historii książki dla dzieci i młodzieży od połowy wieku XIX po współczesność. Uzupełnia pewną...
25,94 zł
27,30 zł

„Chowanna” 2018. T. 1 (50): Perspektywy edukacji małego dziecka w kontekście zmian oświatowych

Część monograficzna tomu 1/2018 „Chowanny” pod redakcją Aliny Budniak została zatytułowana Perspektywy edukacji małego dziecka w kontekście zmian oświatowych. Treści zawartych tu rozważań odnoszą się do kształtu, celów, zakresu, prze...
18,91 zł
19,90 zł

Nowa Europa Wschodnia 2/2017

Najnowszy numer „Nowej Europy Wschodniej” (2/2017) a w nim:Dyskusja o „orientalizacji Wschodu”: o tym, czy polscy pisarze przekłamują Wschód, dyskutują Adam Balcer i Ziemowit Szczerek.Czy ideały Gi...
29,93 zł
31,50 zł

Wieki Stare i Nowe. T. 2 (7)

Na 7 tom wydawnictwa ciągłego „Wieki Stare i Nowe” składa się 11 artykułów. Tematyka większości z nich koncentruje się na zagadnieniach z historii XX wieku.Licznie reprezentowane w publikacji są opracowania związane z problemat...
18,91 zł
19,90 zł

Nowa Europa Wschodnia 6/2017

Nowa Europa Wschodnia 6/2017 - opis produktu:Dwumiesięcznik adresowany do wszystkich zainteresowanych problematyką Europy Środkowej i Wschodniej oraz Azji Centralnej. Pismo jest miejscem spotkań i publikacji osób, które w róż...
15,20 zł
16,00 zł

Nowa Europa Wschodnia 2/2018

Najnowszy numer „Nowej Europy Wschodniej” (2/2018) dostępny już od marca, a w nim między innymi: Rozmawiamy z ekspertem ds. Bliskiego Wschodu Łukaszem Fyderkiem o rosnących wpływach Rosji na Bliskim Wschodzie i o roz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!