Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Tydzień Książki Naukowej »
MENU

Between History and the Theory of Education - 02 The economy of the history of education: In search of a good presence of history in pedagogical thought(eBook)

Methodology, Traditions, Quest

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2015

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Pedagogika

  • Redakcja naukowa: Agnieszka Stopińska-Pająk

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 3,00 zł
2,70
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,30 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Between History and the Theory of Education - 02 The economy of the history of education: In search of a good presence of history in pedagogical thought

Publikacja Between History and the Theory of Education. Methodology, Traditions, Quest jest zbiorem tekstów pracowników Zakładu Podstaw Pedagogiki i Historii Wychowania Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, podejmuje rozważania nad potrzebą obecności w refleksji pedagogicznej dorobku historii myśli pedagogicznej. W pierwszej części zawiera analizy metodologicznych aspektów omawianych zagadnień, których Autorzy sytuują pedagogikę i historię wychowania wśród nauk o kulturze. W drugiej części znajdują się teksty ukazujące różne sposoby prezentowania i narracji problematyki pedagogicznej w perspektywie historycznych analiz, będące ilustracją odmiennego doświadczania przez Badaczki przeszłych rzeczywistości. W części trzeciej, Autorki poszukują odpowiedzi na nurtujące współczesnych pedagogów pytania dotyczące istotnych kategorii pedagogicznych: kompetencji i autorytetu, które wręcz nie są możliwe do odnalezienia bez dialogu toczącego się w szerszej perspektywie kulturowej, humanistycznej, historycznej. Praca kierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców zainteresowanych historycznymi aspektami pedagogiki.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Contents

Introduction (Agnieszka Stopińska-Pająk) / 7

Krzysztof Maliszewski
A pedagogical history of education: Ethical and aesthetic aspects of historiography in the context of education / 11

Łukasz Michalski
The economy of the history of education: In search of a good presence of history in pedagogical thought / 33

Agnieszka Stopińska-Pająk
The theoretical and methodological aspects of the formative stages of Polish andragogical thought / 45

Grażyna Kempa
The qualifications of teachers in Polish primary education in the Silesian Voivodeship (1922—1939) against the background of methodological research questions / 67

Monika Sulik
Around the table: In search of a historio-pedagogical dimension of tastes from childhood / 81

Agnieszka Majewska-Kafarowska
Auto/biographic narration in the process of identity construction: Pedagogical contexts / 99

Irena Przybylska
Between rationality and emancipation: (De)constructing competency-based education / 111

Sabina Koczoń-Zurek
The barriers in the search for teacher authority / 131

List of works cited / 153
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

24,60 zł

Between History and the Theory of Education

Publikacja Between History and the Theory of Education. Methodology, Traditions, Quest jest zbiorem tekstów pracowników Zakładu Podstaw Pedagogiki i Historii Wychowania Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, podejmuje rozważania nad potrzeb...
4,50 zł

Cultivating and Forming Regional Traditions by the Visegrad Group Teachers - 06 Regional education in the pre-primary education as an essential means in children's development

Problematyka pracy pod redakcją dr hab. Beaty Pituły i dr Anny Waligóra-Huk koncentruje się wokół szeroko pojętego zagadnienia kultywowania i tworzenia tradycji regionalnych przez nauczycieli krajów Grupy Wyszehradzkiej (Polski, Cz...
5,00 zł

Fibromyalgia. Search the causes and release them - Chapter 11

Firstly, this is a guide for women over 45 years of age, suffering from one of the diseases, the symptoms of which are difficult to diagnose, and belonging to the group of rheumatic diseases of unknown etiology – fibromyalgia. It is based on a re...
149,00 zł

Game Theory in Jurisprudence

Game theory is a branch of mathematics which studies strategic interactions, i.e., interactions which involve more than one agent and in which each agent makes her decision while striving to predict the decisions of other agents. Game theory has been s...
2,50 zł

The Self Industry: Therapy and Fiction - 11 In the Search of Self: Female Identity and Subjectivity in Doris Lessing's "To Room Nineteen"

Publikacja dotyczy problemów powstałych na styku literatury i psychologii, w szczególności terapeutycznej funkcji tekstów, zarówno w odniesieniu do ich autorów, jaki i do czytelników. Autorzy poszczególn...
3,00 zł

Education of tomorrow. Organization of school education - Barbara Grzyb, Marta Ir: Theoretical context of social exclusion of not fully abled people – selected areas

Education of tomorrow as an idea, scientific message to horizons of the desired systemic changes and of those in everyday life, it raises recognition and has hopes for implementation into the practice of the educational process, education, and care. In...
3,00 zł

Education of tomorrow. Organization of school education - Teresa Parczewska: Contemporary children’s experiences in contacts with nature

Education of tomorrow as an idea, scientific message to horizons of the desired systemic changes and of those in everyday life, it raises recognition and has hopes for implementation into the practice of the educational process, education, and care. In...
3,00 zł

Education of tomorrow. Education, and other forms of activity of adults - Anna Pękala: Participation in culture of preschool and early school education students. Research report

The investigations on the mystery of science and its personal knowledge of uncertainty, as the poet Kabir – the master, used to say: “When you have knowledge, you use a torch to show the way. When you are enlightened, you become a torch.&rd...
3,00 zł

Education of Tomorrow. Since education in family to system aspects of education - Ihor Dobryansky, Vadim Ryzhykov: Systems approach as a methodology of training modern specialists of the qualification of “master”

Contemporary post-modren family as the "family of risk" The contemporary family is a post-modern one. Unfortunately, it is frequently a dysfunctional family which fulfils its basic roles (bio-psychical, economic, socio-determining, socio-psyc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!