MENU

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

(eBook)

Nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2019

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Nocoń, Anna Kwiecień, Beata Reformat

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 11,00 zł
9,46
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Niniejsze opracowanie związane jest z organizacją piątej już serii (jubileuszowej) Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury”, zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2018 r. przez mgr. Jerzego Stasicę – kierownika Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”. Jej pokłosie stanowi zbiór artykułów prezentowanych w niniejszej monografii pod redakcją naukową Beaty Reformat, Anny Kwiecień i Aleksandry Nocoń, poświęconej funkcjonowaniu jednostek kultury w Polsce. Celem publikacji jest rozpoznanie i ocena wpływu nowych trendów zachodzących w otoczeniu jednostek kultury na ich efektywne funkcjonowanie w Polsce. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz przykładach praktyk biznesowych stosowanych przez instytucje kultury w związku z nowo obserwowanymi w ich otoczeniu trendami rynkowymi. Strukturę opracowania tworzy dziewięć artykułów, których autorami są w większości pracownicy naukowi oraz młodzi doktoranci i studenci rozpoczynający dopiero swą karierę naukowo-dydaktyczną.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7
Rozdział I
Rozwój Gospodarki Opartej na Wiedzy a innowacyjne zmiany zachowań instytucji kultury w Polsce (Beata Reformat)	9
Rozdział II
Sektor kultury i kreatywny w Polsce: istota, mechanizmy i ograniczenia oraz główne tendencje rozwoju (Katarzyna Żak)	18
Rozdział III
Marketing w instytucjach kultury – potrzeby i obawy (Anna Kwiecień)	32
Rozdział IV
Wyzwania instytucji kultury w zakresie marketingu i sponsoringu przez biznes (Jakub Kubiczek)	41
Rozdział V
Real-time marketing jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku polskich muzeów (Joanna Macalik)	51
Rozdział VI
Event marketing jako narzędzie promocji wydarzeń kulturalnych i biznesowych na przykładzie Katowic (Justyna Szymczyk)	63
Rozdział VII
Crowdinvesting – inwestycyjny model finansowania społecznościowego. Alternatywa dla instytucji kultury (Aleksandra Nocoń)	75
Rozdział VIII
Komunikacja jednostek kultury z otoczeniem z wykorzystaniem mediów społecznościowych (Paulina Radzik)	88
Rozdział IX
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w jednostkach i placówkach kultury w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej (Adrian Pietrzyk)	95
Bibliografia	103
Spis fotografii	113
Spis rysunków	113
Spis tabel	114
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

55,13 zł
78,75 zł

Paradoksy paryskiej „Kultury”. Wyd. 3. zm. i uzup.

Monografia przedstawia genezę i ewolucję poglądów politycznych zespołu paryskiej „Kultury” w okresie od 1947 do 1980 roku. To już trzecie wydanie, zmienione kompozycyjnie, uaktualnione i poszerzone, dzięki czemu stanowi propozycję &b...
30,96 zł
36,00 zł

Wynaturzenie. Literatura, kultura, język, translatoryka

Wynaturzenie w interesujący sposób problematyzuje ważną dla kultur i społeczeństw tematykę normy, zdrowia i pełni poprzez ukazanie jej od strony przeciwieństwa wymienionych zagadnień, to znaczy wynaturzenia, monstrualności i hybrydalności. Tego ...
36,00 zł
40,00 zł

Idea Galicji. Historia i fantazja w kulturze politycznej Habsburgów

Galicja — sztuczny twór wynaleziony wraz z rozbiorami Polski w 1772 roku, na sto pięćdziesiąt lat stał się czymś rzeczywistym, naturalnym, by w 1918 roku ostatecznie zniknąć i zmienić się w nierealny fantom. Larry Wolff pasjonująco śledzi ...
18,06 zł
21,00 zł

Historia - Społeczeństwo - Kultura

Tom 2 serii „Nowe Wyzwania, Nowe Horyzonty. Czterdzieści lat skandynawistyki gdańskiej” poświęcony został historii, społeczeństwom i kulturze Skandynawii.
28,00 zł
40,00 zł

Struktura a kultura

Autor książki stara się znaleźć odpowiedzi na pytania: – w jakim stopniu kultura, a w jakim pozycja jednostki w strukturze decyduje o wolnościowej lub konserwatywnej orientacji różnych środowisk; – czy klasyczne kategorie struktury i...
30,42 zł
39,00 zł

Kultura i edukacja

Kultura i edukacja (konteksty i kontrowersje). Jest to interdyscyplinarne kompendium wiedzy, wpisujące się znakomicie we współczesne debaty na temat roli edukacji i kultury w konstruowaniu różnorodnych „wersji tożsamości". A [...
8,91 zł
9,90 zł

Kultura rękopiśmienna dominikanek polskich okresu potrydenckiego. Prolegomena do zagadnienia

Tekst z pracy zbiorowej Arma nostrae militiae. Kultura książki i pisma Zakonu Kaznodziejskiego na ziemiach polskich. Oddawany Czytelnikowi kolejny tom serii Dominikańskiego Instytutu Historycznego w Krakowie to zbiór studiów poświę...
14,36 zł
16,70 zł

Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce

Autorka porusza zagadnienia dotyczące źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Szczegółowo omawia zasady etykiety w sytuacjach służb...
36,00 zł
40,00 zł

Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Tadeuszowi Wallasowi POLITYKA I KULTURA W WARUNKACH PONOWOCZESNOŚCI TOM II

Niniejsza księga jubileuszowa jest wyrazem szacunku, ale przede wszystkim sympatii, jaką darzą Jubilata przyjaciele, koleżanki i koledzy po fachu, a także uczniowie. Szerokie kontakty Profesora ze wszystkimi ośrodkami politologicznymi w kraju spr...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!