Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Repetytoria do egzaminów szkolnych »
MENU


BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY(Miękka)

Praktyczny przewodnik jak zbudować swoją markę osobistą

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 36,90 zł
24,75
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,15 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY

Agnieszka Brukszo – ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching Academy oraz akredytacją ICF. Ekspert w zakresie komunikacji i przywództwa. Swoje doświadczenie w osiąganiu sukcesów i pracy z ludźmi czerpie z 20 lat kariery w międzynarodowych korporacjach (IKEA, Coty, Statoil), gdzie pełniła funkcje zarządcze w działach marketingu i strategii zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Obecnie, we własnej firmie BrandU, na bazie autorskiego programu, pomaga liderom, zespołom i osobom indywidualnym cieszyć się rozwojem i osiągnięciami, wydobywając ich mocne strony i prawdziwe talenty ze specjalnym uwzględnieniem budowania marki osobistej.

Coaching jest jej profesją i prawdziwą pasją.
Wierzy w to, że Cel to Marzenie z określoną Datą.

Proces budowania Marki Osobistej to swoista podróż w głąb siebie, a zaczyna się ona przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek”. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją Marką niż pozwolić, by Marka kierowała nami. Większość ludzi nie zarządza swoją marką. Ty możesz.

Poznaj 10 kroków do zbudowania swojej Marki Osobistej
Odkrywaj siebie w ćwiczeniach do każdej lekcji
Poczuj swoją Markę wszystkimi zmysłami w strefie relaksu i zabawy

„Odkryjmy diament w każdym z nas”

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Papua Nowa Gwinea

Otwarta formuła książki powinna sprzyjać lekturze zarówno ze strony kogoś, kto jest dojrzałym chrześcijaninem i katolikiem, jak również sprawić, że będzie ona czytelna dla ludzi relatywnie odległych od religii, ale zainteresowanych rzeczy...

Wojna Witkacego czyli kumboł w galifetach

Autor, niczym detektyw, prześledził udział Stanisława Ignacego Witkiewicza w pierwszej wojnie światowej, w mundurze carskiej armii. Dotarł do archiwów, muzeów i prywatnych kolekcji, gdzie natrafił na nieznane wcześniej dokumenty i cymelia związane z...

Nowa perspektywa

Wszechświat jest ogromny. Czternaście miliardów lat po Wielkim Wybuchu przestrzeń dostępną naszym bezpośrednim obserwacjom zapełniają biliony galaktyk, z których każda zawiera od miliona do biliona gwiazd. My, ludzie, jesteśmy drobinkami,...

Romantyzm Nowe spojrzenie

Romantyzm. Nowe spojrzenie, po publikacjach Anny Świderkówny i Jerzego Kłoczowskiego kolejna książka z serii „Prawie wszystko o...”, to przede wszystkim opowieść o literaturze romantycznej, w której autorka stara się odejść od...

Planeta Nowa 2 Zeszyt ćwiczeń

Zeszyt ćwiczeń „Planeta Nowa 2” zawiera szereg elementów, które nie tylko kształcą najważniejsze umiejętności, ale również rozbudzają zainteresowanie przedmiotem. Unikatowa forma zeszytu ćwiczeń:...

Nowa filozofia francuska

Książka Iana Jamesa to najbardziej aktualne opracowanie współczesnych trendów w filozofii francuskiej. Autor w zwięzły i przystępny sposób przedstawia sylwetki i myśli siedmiu postaci, które nadają obecnie ton filozoficznym debatom nie tylko we Fran...

W poszukiwaniu polskiej Nowej Fali

Publikacja ma służyć wyjaśnianiu pojęć, kontekstu oraz podjętej na nowo ocenie fenomenu tzw. Nowej Fali filmu polskiego w szerokim środowisku międzynarodowym. Ponieważ chodzi o ferment kulturowy obecny zarówno w kinie polskim, jak i w kinematogr...

Najnowsze przygody Mikołajka

Mój pierwszy Mikołajek! Początek wielkiej przygody!Mikołajek to najsłynniejszy francuski uczeń, z którym od lat świetnie bawią się mama, tata i starszy brat. Pora, by poznali go także młodsi kumple.Czy z dziewczyna...
Produkt
niedostępny

Marka na cztery sposoby

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników....

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!